سیمان کردستان پس از 6 سال توانست گزارش حسابرسی مورد نظر را به دست آورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا نیکپور، مدیرعامل سیمان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: عملکرد مالی به گونه ای بود که زیان انباشته 65 میلیارد تنی را پوشش داد و پس از 6 سال شرکت از زیان خارج شد و به سودآوری رسید. وی ادامه داد: سیمان کردستان در سال مالی منتهی به شهریور 1400 پس از کسر زیان موفق به گزارش 36 تن سود تحقق یافته (EPS) شد که با توجه به روند فعلی شرکت و با راه اندازی پروژه راه اندازی خط 2 از پروژه های اجرای آهک و بهسازی، سود سه برابری را برای سال جاری پیش بینی می کنیم.

وی در خصوص عرضه سیمان در بورس کالا گفت: عرضه سیمان در بورس کالا نقطه عطفی برای صنعت سیمان در سال جاری بود که باعث افزایش شفافیت در بخش های مختلف بازار شد و نظارت بر بازار را فراهم کرد و در صورت شرایط بورس کالا به طور کامل برای این صنعت قابل اجرا باشد و نباید مشمول قیمت گذاری و محدودیت عرضه و قیمت از سوی وزارت صمت و دولت شود. وی افزود: شرایط صنعت سیمان در آینده بسیار مساعدتر خواهد بود و همواره یکی از گران ترین سیمان های منطقه و کشور بوده است.

مدیرعامل سیمان کردستان با بیان اینکه افزایش بهره وری و بازده دارایی ها، شفافیت اقتصادی، توسعه و بهبود خطوط تولید مثلث سیاست سیمان کردستان است، دریافت: شرکت هلدینگ سیمان غدیر مسئولیت و مدیریت دارد.

شایان ذکر است شرکت سیمان کردستان یکی از شرکت های گروه هلدینگ سیمان غدیر می باشد که با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا توانایی تولید 27 نوع محصول مختلف با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد EN اروپا را دارد. جهان

دیدگاهتان را بنویسید