یحیی آخرین حرفش را گفت: فقط علیرضا بیرانوند!

یحیی آخرین حرفش را گفت: فقط علیرضا بیرانوند!

بعد از جدی شدن جدایی بیرانوند، فسخ قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با استقلال، یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها که رابطه بسیار خوبی با علیرضا دارد دست به کار شد و بلافاصله با بیرانوند تماس گرفت. یحیی ابتدا جویای حال علیرضا شد و از او درباره مذاکره با استقلال پرسید. گل محمدی که نمی خواست ستاره تیمش را از دست بدهد دقایقی با بیرانوند صحبت کرد و به او گفت که از دیدار با استقلال منصرف شود.

ستاره جنجالی امروز فوتبال ایران در تشریح شرایط فعلی به گل محمدی گفت که هنوز با استقلال قرارداد نبسته و هدف از فسخ قراردادش گرفتن مطالباتش است. پس از صحبت های بسیاری درباره جدایی بیرانوند از پرسپولیس، به سرعت جایگزین هایی برای او پیدا کردند. عده ای در مورد امیر عابدزاده صحبت می کردند و معتقد بودند که او بهترین گزینه برای جایگزینی بیرانوند است.

حتی احمدرضا عابدزاده نیز با انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود به این شایعات دامن زد. برخی دیگر از حضور علیرضا حقیقی که در حال حاضر بدون تیم است صحبت کردند. با تمام این شایعات، گل محمدی در گفتگوی خود به بیرانوند گفت که همه این صحبت ها شایعه است و او هیچ برنامه ای برای آوردن عابدزاده و حقیقی یا دروازه بان دیگری ندارد. یحیی به علیرضا اطمینان داد که فقط او را می خواهد و اولین و آخرین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس، علیرضا بیرانوند است.

دیدگاهتان را بنویسید