علیرضا جهانبخش بعد از بخت سنگین چه گفت؟

علیرضا جهانبخش بعد از بخت سنگین چه گفت؟

علیرضا جهانبخش پس از شکست 6 بر 2 تیم ملی مقابل انگلیس با بیان اینکه بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند، خط دفاعی تیم ملی بهم ریخته بود، گفت: در 20 دقیقه ابتدایی سعی کردیم ساختار دفاعی خود را خیلی خوب حفظ کنیم اما بعد از گل اول بچه ها. تمرکز خود را از دست دادیم و ساختار تیم ما به هم ریخته بود. در آن سطح، اگر به تیم حریف با آن کیفیت فضا و شرایط بدهیم، قطعا شرایط به نفع آنها خواهد بود و در نیمه اول اینطور بازی کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بودیم و رو به جلو بازی کردیم. ما در این نیمه پرس رو به جلو داشتیم، اما کارمان برای تهاجمی‌تر کردن بازی کافی نبود.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این که اگر اتفاقات نیمه اول رخ نمی داد، روند مسابقه فرق می کرد. به هر حال این بازی اولین بازی برخی از بازیکنان ما در جام جهانی بود و به همین دلیل می دانستیم که اگر نیمه اول خوبی داشته باشیم نیمه دوم می تواند متفاوت باشد اما متأسفانه سه گلی که در نیمه اول دریافت کردیم، شرایط را تغییر داد. شرایط را برای ما سخت کرد

جهانبخش در پاسخ به این سوال که با وجود شکست ناامیدکننده مقابل انگلیس، تیم ملی به دیدارهای آینده امیدوار است، گفت: قطعا امیدواریم. وقتی بعد از بازی در رختکن بودیم، درباره تمرکز روی بازی ولز صحبت کردیم و آن بازی برای ما تمام شده است. حتی امشب هم نمی توانیم به بازی امروز فکر کنیم. قطعا در دو بازی آینده شانس زیادی برای کسب نتایج خوب داریم و امیدواریم به هدف خود برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید