یحیی گل محمدی در صورت شکست در دربی اخراج می شود؟

یحیی گل محمدی در صورت شکست در دربی اخراج می شود؟

در روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر احتمال برکناری یحیی گل محمدی در دربی منتشر شده است!

اردوی شبانه روزی قبل از بازی دوستانه با سپاهان نیز به این شایعه دامن زد. سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان تیمش را به اردوی شبانه برد که تعجب بسیاری را برانگیخت! این در حالی است که ظاهرا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است تا در آستانه بازی حساس 8 آذر مقابل استقلال، تیمش را 48 ساعت به اردو ببرد.

دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه 9 فروردین ماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. حساسیت این دیدار به این دلیل است که تیم های پرسپولیس با 24 امتیاز و استقلال با 22 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و برنده این دیدار پس از پایان شرایط بهتری در جدول خواهد داشت. از دربی این حساسیت و بازگشت تیم به اردو پس از 10 روز به شایعات دامن زد.

در همین رابطه یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش را فاش کند به خبرروزشی گفت: شایعه برکناری یحیی گل محمدی کاملا کذب است. او به تنهایی این تیم را تعطیل کرد و برای پرسپولیس و بازیکنانش احترام کامل قائل است. بالاخره چرا باید سرمربی تیم پیشرو برکنار شود؟ حتی اگر به استقلال ببازند باز هم در صدر جدول و مدعی قهرمانی هستند. همچنین پرسپولیس مقابل تراکتور فقط یک باخت دارد و با دو باخت هیچ مربی ای را اخراج نمی کند. همه این شایعات در آستانه دربی است تا تمرکز سرمربی و تیم ما بر هم بخورد اما توجه یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی باتجربه معطوف است. باشگاه از یحیی گل محمدی حمایت لازم را خواهد کرد و این شایعات کاملا تکذیب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید