یحیی گل محمدی و رکورد وحشتناک در پرسپولیس

یحیی گل محمدی و رکورد وحشتناک در پرسپولیس

دیدار آخر پرسپولیس و فجر برای هر دو تیم اهمیتی ندارد. شیرازی ها به لیگ یک سقوط کرده اند و پرسپولیس به احتمال زیاد این فصل پرتلاطم را با نایب قهرمانی به پایان خواهد رساند. در فصل نه چندان خوبی که شاگردان یحیی گل محمدی داشتند اما همچنان نتایج بدی به دست می آید که می توانست جلوی دیدار مقابل فجر را بگیرد. پرسپولیس در این فصل برخلاف فصول گذشته آمار بسیار ضعیفی در خط دفاعی داشت. تغییرات مکرر در فاز دفاعی و اشتباهات حامد لاک و دیگر دروازه بانان این تیم و عدم تمرکز تیم از اتفاقاتی بود که بیشترین گل را در 6 فصل اخیر به ثمر رساند.

این وضعیت بد باعث شد تا همه تیم های لیگ برتر فارغ از رده و شرایطی که دارند، یک گل مقابل سرخ پوشان پایتخت را تجربه کنند. فجرسپاسی تنها تیمی است که در این فصل به پرسپولیس گل نزده است. تیمی که می تواند در هفته آخر این موضوع را رقم بزند و رکورد بسیار بدی را برای یحیی ثبت کند. در فصلی که استقلال هفته گذشته رکورد شکست ناپذیری در قهرمانی را به نام خود ثبت کرد، پرسپولیس هم می توانست بدون کلین شیت مقابل هیچ تیمی در لیگ نایب قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

حامد لاک بازی هفته گذشته را با کارت زرد در دیدار با پدیده از دست داد تا کار سرخ ها برای کلین شیت دشوارتر شود. البته برخلاف فصول گذشته، در این فصل بخت دروازه بان قابل اعتمادی از خود نشان نداد و حضور او یا احمد گوهری در دروازه قرمزها در سرنوشت کلینشیت تفاوت چندانی نخواهد داشت.

حامد لاک با 14 گل خورده در 22 بازی لیگ بیست و یکم را به پایان رساند. تعداد کلینیک هایش دو برابر نشد و آمار خوبی در این زمینه ثبت نکرد و 9 بار درهای خود را بسته نگه داشت. یکی از دیدارهای پاک او خارج از خانه مقابل فجسپاسی بود و باید دید احمد گوهری با تکرار این گل پاک می تواند مانع از ثبت رکورد ناامید کننده پرسپولیس شود یا خیر.

همزمانی این اتفاق با شرایط متفاوت حسین حسینی در تیم رقیب که رکوردهای فردی و تیمی را در زمینه امتیازآوری به ثبت رساند، یکی از دلایل نرسیدن پرسپولیس به ششمین قهرمانی متوالی خود بود.

دیدگاهتان را بنویسید