رکورد جذاب یحیی گل محمدی در سال جدید

قرمزها در صدر جدول لیگ برتر با سپاهان و استقلال رقابت قدرتمندی دارند. همزمان با آبی پوشان در جام حذفی تاچ داون به رقابت می پردازند. شاگردان گل محمدی باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف هوادار بروند و در صورت پیروزی در فینال به مصاف یکی از دو تیم استقلال و نساجی می روند.

این در حالی است که آمار نشان می دهد قرمزها در بهترین فرم فصل خود هستند. هر چند کوچکترین اشتباهی می توانست برای گل محمدی و شاگردانش گران تمام شود.

وقتی پرسپولیس در آخرین بازی سال قبل در ورزشگاه آزادی مغلوب خوزه مورائیس و شاگردانش شد، خیلی ها از تیم گل محمدی ناامید شدند، اما چهره پرسپولیس در سال 1402 تغییر کرد تا اینکه 41 روز بعد از آن سال، تیم پرسپولیس به نتیجه رسید. رکورد 100% برد. توانست به صدر جدول لیگ برگردد و مدعی اصلی جام حذفی باشد.

پرسپولیس سال جدید را با برد مقابل مس رفسنجان آغاز کرد و سپس مقابل ملوان و مس کرمان به برتری رسید. استقلال ساپینتو قربانی بعدی پرسپولیس بود و حالا گل گهر آخرین تیم جام حذفی بود که در سال جدید مقابل شاگردان گل محمدی شکست خورد و از جام کوتاه ماند.

پرسپولیس در سال جدید در پنج بازی 10 گل به ثمر رساند و بیشترین سهم را گلسیانی با سه گل به ثمر رساند. سپس عیسی آل کثیر، سعید صادقی و مهدی ترابی دو بار برای قرمزها گلزنی کردند و لئاندرو پریرا تنها بازیکنی بود که امسال برای پرسپولیس گلزنی کرد.

قرمزها حالا با پیکان، گلگر و نساجی در لیگ بازی می کنند و هر کدام از این تیم ها تلاش می کنند جلوی این پرسپولیس بی رحم را بگیرند. از طرفی هواداران در جام حذفی هستند و یکی از دو تیم استقلال و نساجی در فینال احتمالی پرسپولیس در این فصل حضور دارند و قرمزها در صورت حفظ این روند و پیروزی در پنج بازی دیگر می توانند دو جام دیگر کسب کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید