یزدانی دو تورنمنت سخت را برد و مصدوم شد/ بهتر بود طاهری مقابل زارع می جنگید

ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790994

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حسن یزدانی در دو تورنمنت سخت قهرمان شد و مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی گفت: کشتی ما باید لیگ را حفظ کند. دستاوردی که لیگ برای مبارزه ما دارد مثل همیشه خوب است و به ورزش گرما بخشیده است و این ارتباط می تواند مردم را به تماشای مبارزه وادار کند.. لیگ هر ساله با کمک به تیم ملی برای شناسایی و ادامه حضور در تیم ملی و همچنین آمادگی آنها به چرخه کشتی کمک می کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: به ویژه در این مقطع زمانی برای تیم های ملی اردو برگزار نکردیم تا بچه ها در اختیار باشگاه ها باشند، زیرا معتقدیم و مطمئن هستیم که لیگ به مبارزه ما کمک می کند. مقدار زیادی “

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پدیده ای را دیده اید، گفت: هدف ما ارزیابی آمادگی رزمی کاران به ویژه تیم ملی در لیگ است. خوشبختانه در پایان لیگ همیشه چهره های جدی به مبارزه ما اضافه می شود و این اتفاق در این مدت رخ می دهد..

سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان برای برتری نسبی مقابل شاهیف قهرمان روسیه گفت: تشبیه کشتی خیلی خوب بود و خوشحالیم. نخود هم مبارزه خوب و دیدنی مقابل ماگمادوف داشت. دلیل از دست دادن نخود عدم تجربه در حفظ نتیجه بود و در حالی که مبارزان در این مرحله آمادگی چندانی ندارند، با این حال نخود روز به روز در حال پیشرفت است و مبارزه زیبا بود، امیدوارم مشکلات فنی حل شود. چالش ها و مسائل.

درستکار در پاسخ به این سوال که آیا دو تیم مازندران به فینال راه پیدا کرده اند، پیش بینی شما برای قهرمانی چیست، گفت: غیرقابل پیش بینی است اما یک بار که اسپانسرها بیایند و کمک کنند باعث خوشحالی آنها می شود. من همیشه به لیگ اعتقاد دارم و می گویم مربیان توانمند هستند و می توانند به بچه ها کمک کنند. اردوی تیم ملی هر سال در طول لیگ برگزار می شد، اما معتقدم مربیانی که در تیم ها کار می کنند بسیار توانمند هستند و می توانند بدون برگزاری اردوی طولانی و طاقت فرسا که بچه ها را خسته می کند، آماده شوند. بچه ها سرپرستی تیم ها را بر عهده داشتند و مربیان به خوبی با آنها کار کردند. صرف نظر از نتیجه لیگ، این به پیشرفت مبارزه کمک می کند و امیدوارم شاهد یک مبارزه زیبا باشیم.

وی در خصوص غیبت امین طاهری برای رقابت با امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم و اینکه آیا طاهری مصدوم شده است یا خیر، گفت: نمی دانم اما قطعا کادر یا طاهری تصمیم گرفته اند که در مسابقات شرکت نکنند. امیدوارم حفظ سرمایه مثل طاهری ضرری نداشته باشد، هاشمی برای ما خوب است و آنها می توانند برای پیشرفت کشاورز باشند. هرکسی که آمادگی بیشتری داشته باشد ملی می شود. به نظرم طاهری مصدوم نبود و به نظرم بهتر است طاهری بجنگد. تماشاگران لذت بردند و چیزی از دست ندادند. او بدون توجه به نتیجه، به جذابیت لیگ کمک کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حضور کشتی گیران خارجی در لیگ گفت: اگر سطح آنها بالا باشد که دیدیم همه یک عنوان دارند می توانند به مبارزه ما کمک کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص غیبت حسن یزدانی در آخرین مرحله لیگ کشتی افزود: یزدانی امسال دو رویداد بزرگ المپیک و جهانی را از دست داد و از سوی دیگر مصدومیت داشت. که نیاز به درمان داشت «به همین دلیل ترجیح داد در مرحله پایانی لیگ شرکت نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید