لیگ برتر کشتی یزدانی آمد اما مبارزه نکرد/ غیبت طاهری مقابل زارع; گلیگ سنگین شد

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790993

کشتی گیر روس از باخت مقابل کیاسی بسیار ناراحت است

نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد حواشی جذابی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ صبح امروز آخرین مرحله رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های کشور در لیگ برتر در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است. در مرحله نیمه نهایی تیم های فولاد ذوب آمل و صنایع مازندران به دیدار فینال راه یافتند. مرحله نیمه نهایی حواشی جالبی داشت که مهمترین آنها به شرح زیر است:

* سالن آزادی با نورپردازی بسیار خوب میزبان مسابقات نیمه نهایی و فینال است. در این سالن پیمان درستکار سرمربی تیم ملی، احسان امینی مربی تیم ملی و محسن کاوه سرپرست تیم ملی حضور دارند. در حالی که اعلام شده بود تماشاگران اجازه ورود به سالن را ندارند، تعدادی از هواداران پشت درهای بسته منتظر ماندند. نکته جالب اینکه کشتی گیران تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی در سالن حضور دارند و در جریان دیدارهای حریفان به تشویق آنها می پردازند.

* حسن یزدانی برای حضور در نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد با استیلی ذوب آمل موافقت کرد اما به دلیل مصدومیت در نیمه نهایی به میدان نرفت. اما این کشتی گیر در مراسم وزن کشی این رقابت ها حاضر نشد تا غایب بزرگ تیم آمل در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ باشد. یزدانی در سالن مسابقات حاضر شد و دقایقی با سایر کشتی گیران تمرین کرد اما در مراسم وزن کشی حاضر نشد.

اگر یزدانی باید به نیمه نهایی می رسید با آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان و المپیک از سهند ارس روبرو می شد. بدین ترتیب یزدانی در دیدار پایانی لیگ برتر کشتی آزاد که قرار است بعدازظهر امروز (جمعه) بین تیم های فولاد ذوب آمل و صنایع مازندران به دلیل عدم برگزاری مراسم وزن کشی برگزار شود، به میدان نمی رود.

* بابک بهمنی مدیرعامل فولاد ذوب آمل درباره غیبت حسن یزدانی در لیگ گفت: یزدانی به عنوان قهرمان ملی و برای روحیه بچه ها در کنار تیم ما بود. با او قرارداد نبستیم و او گفت اگر بهبود پیدا کند می جنگم. مدیرعامل ذوب آهن آمل در خصوص امضای قرارداد یزدانی با این تیم یادآور شد: او گفته بود با سفید قرارداد می بندم اما در کنار تیم بود و در تمرین حاضر شد و نکات فنی لازم را به رزمی کاران گفت. از او به خاطر حضور در تیم به عنوان وزنه بردار تشکر می کنم. بهمنی یادآور شد: از سواره نظام حسن یزدانی تشکر می کنم، او کمترین مقداری را نگرفت و گفت اگر جراحتم خوب شود می جنگم. همین الان این روحیه را مدیون بچه های یزدانی هستیم.

* صنایع مازندران با هدایت رضا یزدانی با نتیجه 9 بر یک مقابل دانشگاه آزاد پیروز شد و به فینال راه یافت. نکته جالب در لیست کشتی گیران صنعتی این است که معتبا گلیگ دارنده مدال برنز جهان 125 کیلوگرم وزن دارد در حالی که گلیگ هم اکنون با 97 کیلوگرم مبارزه می کند.

* جاگیر شاهیف کشتی گیر روس پس از باخت به مرتضی گیاسی به قدری ناراحت بود که پس از پایان مسابقه روی تشک حاضر نشد و همین امر باعث شد داور به او کارت زرد بدهد.

* علیرضا رضایی سرمربی سهند ارس پس از پیروزی با کسر فولاد با ذوب آمل برخورد گرمی کرد و او را در آغوش گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید