گل محمدی مقابل آقای گلیگ؟ پیشنهادی که یحیی نپذیرفت

گل محمدی مقابل آقای گلیگ؟  پیشنهادی که یحیی نپذیرفت

مهاجم مورد علاقه سرمربی پرسپولیس سجاد شهبازاده است. حالا اگر اتفاق خاصی نیفتد باید آقای گل لیگ بیست و یکم را سپاهانی دانست.

گادوین، منبع رفسنجان کوپر مهاجم باتجربه نیجریه ای که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، در رادار سپاهان قرار دارد و با توجه به اینکه جذب مهاجم خارجی یکی از برنامه های این باشگاه است، احتمال اینکه او بازیکن سپاهان شود بسیار زیاد است. این در حالی است که باشگاه مس رفسنج نیز مذاکراتی را با منشا انجام داده است و او باید پس از تعطیلات و بازگشت به ایران تصمیم نهایی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کند.

شنیده ایم یکی از دلایل اصلی مخالفت یحیی گل محمدی با بازگشت گادوین به پرسپولیس این است که او معتقد است این مهاجم نیجریه ای بیشتر گل هایش را از روی پنالتی به ثمر رسانده است.

دوم اینکه آقای گل از لیگ برتر موفق می شود که در آنجا رهبر و ستاره تیم است. با این حال پرسپولیس ستاره های زیادی دارد و گادوین مانچا نمی تواند چنین نقشی را ایفا کند. از طرفی اولین پنالتی بانوان پرسپولیس، بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی، مهدی ترابی است تا گادوین مانچا پنالتی های زیادی نگیرد. برهمین اساس یحیی گل محمدی بلافاصله پیشنهاد خرید گادوین مانچا را رد کرد و اعلام کرد که به این مهاجم نیازی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید