پرسپولیس نپذیرفت چه کسی گل محمدی را دعوت کرد؟

پرسپولیس نپذیرفت  چه کسی گل محمدی را دعوت کرد؟

ساعتی پیش یکی از رسانه های داخلی از دعوت یحیی گل محمدی به قطر برای تماشای فینال جام جهانی خبر داد. جالب اینکه این رسانه هیچ توضیحی نداده است که این دعوت از چه ارگان فوتبالی بوده و آیا گل محمدی از سوی فیفا دعوت شده یا AFC سرمربی پرسپولیس را برای حضور در فینال جام جهانی دعوت کرده است.

اما این یک واقعیت است که افرادی که از نظر ملی یا باشگاهی سابقه ملی یا شخصی دارند و یا در فوتبال جهان جایگاه ویژه ای دارند برای حضور در فینال جام جهانی دعوت می شوند.

این در حالی است که گل محمدی با وجود سابقه درخشان در مربیگری و حتی گلزنی در جام جهانی، نه تجربه بازی در باشگاه های اروپایی مانند علی دایی یا مهدوی کیا را دارد و نه در دوران سرمربیگری عنوان قهرمانی آسیایی و جهانی را به دست آورده است. همچنین گل محمدی در دوران بازیگری شانس حضور در لیگ قطر را پیدا نکرد تا شاید از سوی فدراسیون فوتبال قطر دعوت شود.

البته این احتمال وجود دارد که گل محمدی با گلزنی در جام جهانی 2006 مقابل مکزیک آن دعوت را دریافت کرده باشد که در این صورت باید از تمام گلزنان دوران جام جهانی برای تماشای بازی فینال دعوت می شد که بعید است. زیرا تعداد این افراد قطعا بسیار زیاد خواهد بود.

پس باید منتظر ماند و دید دلیل دعوت یحیی گل محمدی به فینال چیست و کدام سازمان فوتبال او را دعوت کرده است؟

لازم به ذکر است پیگیری های ما با باشگاه پرسپولیس نیز به جایی نرسید و هیچ یک از مدیران پرسپولیس در جریان دعوت یحیی گل محمدی به فینال جام جهانی حضور نداشتند. بنابراین احتمالاً باید این دعوت نامه برای خود گل محمدی ارسال می شد که البته خبر مخالفت یحیی با این دعوت در رسانه ها منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید