اگر مشکلات پرسپولیس استقلالی بود برای پلی آف آسیا می جنگید…

اگر مشکلات پرسپولیس استقلالی بود برای پلی آف آسیا می جنگید...

سپر حیدری درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: بازی بسیار سختی برای پرسپولیس بود. آلومینیوم در دو سال گذشته گربه سیاه پرسپولیس بوده و تیمی محترم و تاکتیکی است. فکر آقای حتیبی روی تیمش بود و در بازی امروز پرسپولیس را تحت فشار گذاشت. هر چه پرسپولیس به محوطه جریمه نزدیک می شد، آلومینیوم بیشتر به حریف فشار می آورد.
وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی موفق شد چندین موقعیت ایجاد کند اما نتوانست از آنها استفاده کند. در نیمه دوم مشخص شد که آلومینیوم از نظر فیزیکی کاهش یافته و بدن آنها خالی شده است. پرسپولیسی ها توانستند تعویض های خوبی انجام دهند و خستگی آنها با گل های خورده مشهود بود. به نظر من آلومینیوم باخت از تجربه پرسپولیس و تغییرات بسیار هوشمندانه کادرفنی موثر بود. بازیکنان انگیزه بالایی دارند و مطمئنم پرسپولیس به جایگاه اصلی خود که در بالای جدول است برمی گردد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جذب بازیکن جدید از پرسپولیس گفت: به هر حال باید یک مهاجم شش سیاهچال تعیین شود. پیدا کردن یک مهاجم خوب سخت است. رامین رضاییان هم در بازی اول خیلی خوب کار کرد و با توجه به انگیزه او و همچنین انگیزه سایر بازیکنان قدیمی تیم، معتقدم این تیم می تواند جای استقلال در بالای جدول را بگیرد.

وی درباره ادامه فصل و هفته های باقیمانده لیگ برتر گفت: استقلال تیم قابل احترامی است و با فرهاد مجیدی خیلی خوب به کار خود ادامه می دهد اما اگر استقلال با پرسپولیس مشکل داشت، ممکن است حالا برای پلی آف AFC بجنگد. لیگ قهرمانان فشار روی پرسپولیس، بازیکنانی که از تیم رفتند و این همه بدهی فشار زیادی به تیم وارد کرد. چشم انداز باید یکسان باشد و به هر دو تیم یکسان نگاه کنیم. پرسپولیس همچنان یکی از شانس های اول قهرمانی است و از هوادارانی که پشت سر این تیم ماندند تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید