«یلدا آقافضلی» به دلیل عوارض ناشی از مصرف مواد روانگردان مانند شیشه درگذشت.

«یلدا آقافضلی» به دلیل عوارض ناشی از مصرف مواد روانگردان مانند شیشه درگذشت.

روز جدید سرپرست دادسرای استان تهران اعلام کرد: تحقیقات قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می دهد که فرضیه خودکشی در خصوص مرگ یلدا آقافضلی وجود ندارد.

مرکز رسانه های قضایی گزارش داد: در چند روز گذشته خبری مبنی بر خودکشی دختر 19 ساله ای به نام یلدا آقافضلی در رسانه های ضد انقلاب منتشر شد.

این رسانه ها مرگ یلدا آقافضلی را به اغتشاشات اخیر مرتبط دانسته و اعلام کرده اند که این دختر در 29 آبان ماه به دلیل فشار روحی ناشی از دستگیری دست به خودکشی زده است.

بررسی ها نشان می دهد خانواده یلدا آقافضلی حوالی ساعت 3 بامداد 29 آبان ماه از مرگ وی مطلع شده و با تماس با کلانتری و اورژانس موضوع را به اطلاع آنان رسانده اند.

با حضور تیم های اورژانس، جسد متوفی برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بر اساس نتیجه گیری پزشکی قانونی، هیچ گونه ضربه، ضرب و شتم و شکستگی بر روی بدن متوفی مشاهده نشد.

پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ آزمایش سم شناسی انجام داد و نتیجه آزمایش سم شناسی نشان داد که یلدا آقافضلی به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، اوردوز کرده و فوت کرده است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران در خصوص مرگ یلدا آغافضلی گفت: تحقیقات قضایی و گزارش پزشکی قانونی نشان می دهد که فرضیه خودکشی مبنی بر مرگ یلدا آغافضلی وجود ندارد و این فرد فوت کرده است. به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر از نوع شیشه جان خود را از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید