افزایش مصرف آب شرب زنجان به دلیل آلودگی هوا / مصرف آب به دلیل شرایط بحرانی منابع باید به حداقل برسد


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841524

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش مصرف آب در روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا، گفت: در حال حاضر با مشکل کمبود منابع آبی مواجه هستیم و مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند و مصرف آب را به حداقل برسانند. آب این منابع.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول امامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به آلودگی هوا به دلیل افزایش ریزگردها گفت: مصرف آب به ویژه در میان مشترکان خانگی در روزهای اخیر به صورت پاره وقت و ساعتی افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه در آن روزها سطح تقریباً تمامی منابع و مخازن تولیدی در زنجیره به صفر رسیده بود، خاطرنشان کرد: به عبارتی مصرف آب در آن روزها بسیار بیشتر از تولید بود، در حالی که ما آب تولید و ذخیره می کردیم. با تمام این تفاسیر سطح تانک ها در حال پایین آمدن بود.

عیامی افزود: با توجه به آلودگی هوا، مصرف آب مشترکان به دلیل استحمام و شستشوی محوطه و خودروها افزایش یافته است و این در حالی است که شهروندان به دلیل محدودیت در مصرف آب مجبور به صرفه جویی در مصرف آب هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهر زنجان در خصوص آب مشترکان گفت: قیمت آب مشترکان مرحله به مرحله محاسبه می شود یعنی با افزایش مصرف آب قیمت آب نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به تعریف الگوی مصرف برای مشترکان گفت: مشترکانی که مصرف آنها در حد مدل باشد، آب میوه آنها نیز درصد متعادلی دارد اما در صورت افزایش مصرف، قیمت آب نیز افزایش می یابد و بیشتر در نظر گرفته می شود. گران. “

امی گفت: شعار ما استفاده نکردن از آب برای شستشوی سطوح است. “شعار ما این است” آب جارو نیست. با جاروبرقی این سطوح با کاردک مصرف افزایش می یابد.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، شستشوی سطوح با آب زیاد در شرایط فعلی امکان پذیر نیست و برای از دست ندادن آب باید این موضوع رعایت شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: شهروندان در هنگام شستشوی سایر موارد فشار آب را کاهش داده و زمان باز کردن شیر آب به ویژه در وان حمام را کاهش دهند تا از هدر رفتن منابع آب جلوگیری شود، امکان استفاده از این منبع وجود دارد. برای بقیه. نیز ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید