پارک خانواده غرب زنجان فاقد حداقل امکانات است/ حداقل 6 ماه باید برای ارزیابی عملکرد شهردار فرصت داده شود


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836700

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در بازدیدی که از بوستان خانواده در غرب زنجان داشتیم، کمبودهای زیادی از نظر زیبایی، رفاهی و امکانات تفریحی و فضای سبز دارد که نیاز به تکمیل و تجهیز دارد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انسیه ابوبصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: پارک بانوان در غرب زنجان در ابتدا به عنوان پارک بانوان ساخته شد اما پس از آن کاربری آن به پارک خانوادگی تبدیل شد.

وی در خصوص علت آن گفت: نرده ها و گاردریل هایی که برای تامین امنیت روحی و روانی و رعایت موازین شرعی و قانونی باید در پارک غرب زنجان تعبیه می شد، امکان استفاده بانوان از پارک وجود نداشت.

ابوبصیری افزود: مجتمع های مسکونی مشرف به پارک بانوان در غرب زنجان دلیل بعدی مختومه شدن این پرونده از سوی بانوان با موضوع بهره برداری از پارک بود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به دلایل فوق از پارک غرب زنجان به عنوان پارک خانوادگی استفاده می شود.

وی بیان کرد: در بازدیدی که از پارک خانواده در غرب زنجان داشتیم از نظر زیباسازی، امکانات اجتماعی و تفریحی و فضای سبز کمبودهای زیادی دارد که نیاز به تکمیل و تجهیز دارد.

ابوبصیری با بیان اینکه به دنبال تکمیل این امکانات در آنجا هستیم، افزود: فضای سبز پارک خانواده برای ساکنان این مناطق مناسب نیست و پارک خانواده امکانات لازم برای تفریح ​​و مراقبت اجتماعی را ندارد. منفعت خانواده ها

وی با بیان اینکه پارک خانواده کاستی های زیادی دارد، گفت: امکاناتی برای ارائه خدمات به شهروندان و خانواده ها وجود ندارد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امکانات پارک خانواده ضعیف است و حداقل ها در دسترس نیست، گفت: حتی فضای سبز ایجاد شده با کاشت درخت، چمن و گل ضعیف است و به دنبال امکانات، فضای سبز و تجهیزات هستیم. «تفریح ​​و مراقبت اجتماعی برای خانواده ها فراهم شود.

وی گفت: امیدواریم امکانات لازم برای پارک خانواده در غرب زنجان فراهم و تجهیز شود تا شرمنده خانواده خود نباشیم.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به ارزیابی عملکرد شهردار زنجان گفت: هنوز برای ارزیابی عملکرد شهردار زنجان زود است و حداقل 6 ماه طول می کشد تا شهرداری عملکرد وی را ارزیابی کند و نقاط ضعف و قوت خود را بیان کند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید