38 کیلوگرم شیشه روانگردان از کسبه مرگ در شرق تهران


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909815

فرمانده پلیس ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو معتاد متجاهر و کشف 38 کیلوگرم شیشه روانگردان در نزد آنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده پلیس ویژه شرق استان تهران درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از طریق منابع خبری اطلاع پیدا کردند که چند قاچاقچی با تشکیل باند اقدام به خرید یک دستگاه خودرو کرده اند. مقدار قابل توجهی مواد مخدر شیشه از یکی از همسایگان خود در شرق کشور و با حمل آن به انبار قصد پخش آن را دارند.

وی افزود: در ادامه با ردیابی ماموران و انجام بررسی های میدانی، آدرس مخفیگاه و محل نگهداری این مواد مشخص شد که پس از آن هماهنگی های قضایی لازم برای انجام عملیات لازم بود. در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه چند تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند، گفت: ماموران پس از طی مراحل قانونی وارد محل شده و دو تن از فروشندگان مواد مخدر را دستگیر و به محل مورد نظر منتقل کردند. مقر پلیس .

عزیزی در خصوص بازرسی از محل گفت: ماموران در بازرسی از این محل موفق به کشف 38 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه، 68 لیتر پیش ساز مواد مخدر شیشه و … شدند. دو دستگاه خودرو متعلق به مجرمان نیز کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، وی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده نیز به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده تشکیل و برای رسیدگی به پرونده ارسال شد. دادسرا برای ادامه رسیدگی به این جنایت.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه شیشه یکی از خطرناک ترین و مخدرترین مواد است، گفت: این ماده مخدر علاوه بر اعتیاد و مشکلات ناشی از آن، گاهی اوقات مصرف کنندگان خود را به فردی خطرناک تبدیل می کند. به دلیل صنعتی بودن ساختار آن. مشکلی که منجر به بروز حوادث تلخی شد.

دیدگاهتان را بنویسید