ناکامی کسبه مرگ در شرقی ترین نقطه سیستان و بلوچستان /کشف نزدیک به 2 تن مواد افیونی


ساعت: 14:43
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880218

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 قاچاقچی و کشف یک تن و 671 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار “احمد طاهری” در گفتگو با عصرهون در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می دهد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق تریاک را نشان می دهد. آنها قصد دارند محموله بزرگی از مواد مخدر را از شهرستان سراوان به شهرهای کاش و ایرانشهر منتقل و سپس به مناطق مرکزی کشور قاچاق کنند.

وی افزود: در همین راستا شب گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های یاد شده با حمایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی محورهای تردد را تحت نظر و کنترل قرار دادند. قاچاقچیان و در نهایت اعضای آن را دستگیر کردند این باند مسلح با یک دستگاه تویوتا وانت و 3 دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر شناسایی و دستور ایست در محور سراوان – کوش صادر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شاهین های مرگ با مشاهده عوامل پلیس بدون توجه به اخطارهای داده شده به سمت آنها تیراندازی کردند و به سرعت مسیر را به یک جاده فرعی تغییر دادند که پس از طی مسافتی به دلیل آتش شدید محیط بانان پلیس راه را طی کردند. آنها احساس کردند که به دام افتاده اند و با رها کردن وسایل نقلیه حامل مواد به ارتفاعات نزدیک فرار کردند.

سردار طاهری گفت: تکاوران پلیس 4 قاچاقچی را با یک قبضه اسلحه و یک قبضه کلت کمری دستگیر و از خودروهای توقیفی یک تن و 671 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی با توجه به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی استان در گلوگاه ها و مبادی ورودی قاچاق تریاک حضور فعال دارند و در مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید