جاسازی مواد مخدر در کامیون / 382 کیلوگرم مواد افیونی در هیرمند کشف شد


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906778

سردار احمد طاهری از کشف 382 کیلوگرم مواد افیونی که در یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود در عملیات فرماندهی انتظامی هیرمند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار احمد طاهری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند از جاسازی مواد مخدر در یک دستگاه کامیون در پارکینگ پایانه مرزی میلک و انتقال آن به شهرستان بندرعباس کشف کردند. پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با ورود به پارکینگ پایانه مرزی شیر، کامیون پارک شده را مشاهده و جهت بررسی توسط کارشناسان به مقر پلیس مواد مخدر شهرستان هیرمند منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقامات قضایی در بازرسی از کامیون با همکاری عوامل سپکا، 382 کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه را که به طرز ماهرانه ای در سقف خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف کامیون و شناسایی سایر اعضای این باند و اقدامات پلیسی برای دستگیری آنها گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت اعضای باندهای قاچاق به سرعت مراتب را به پلیس اطلاع دهند. با تلفن 110 امکان پذیر است. بله متهم را در اسرع وقت دستگیر کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید