614 کیلوگرم مواد افیونی در شمال سیستان و بلوچستان کشف شد/ 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند.


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881392

سردار احمد طاهری از دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف 614 کیلوگرم مواد افیونی در شمال استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری در گفت و گو با عصرهامون گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی اعضای یک باند سازمان یافته که قصد انتقال محموله مواد مخدر از مناطق شمالی استان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند. افسران اطلاعاتی آنها

وی افزود: در همین راستا شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زابل، هیرمند و نیمروز در قالب چند تیم عملیاتی محورهای تردد قاچاقچیان در شمال استان را زیر نظر گرفتند و یک نفر را دستگیر کردند. اعضای این باند با 2 دستگاه پژو 405 که در حال جابجایی محموله مواد مخدر در محور “هیرمند – زابل” بودند، مشاهده و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی گفت: سوداگران مرگ که با وجود ایست پلیس، خود را در محاصره ماموران پلیس دیدند قصد داشتند از محل متواری شوند که با اقدامات سریع و به موقع ماموران با دو خودروی خود متوقف شد.

وی گفت: در این عملیات قدرتمند جان بارکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری 4 قاچاقچی در بازرسی از خودروهای توقیف شده 614 کیلوگرم مواد افیونی شامل 597 کیلوگرم تریاک و 17 کیلوگرم حشیش کشف کرد. .

سردار طاهری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید