یک اتفاق در بازی اول من را شگفت زده کرد!


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820746

سرمربیان و بازیکنان نمایندگان فوتبال ایران چه گفتند؟!

سرمربیان و بازیکنان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با رقبای خود بیانیه ای ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرمربیان و بازیکنان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با حریفان خود در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 بیانیه ای ارائه کردند.


خداحافظ: الدحیل یکی از بهترین تیم های آسیاست

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل قطر گفت: از فدراسیون فوتبال عربستان برای پذیرش آنها و زحماتشان تشکر می کنم. الدحیل یکی از بهترین تیم های قطر است و مربی او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و تجربه مربیگری خوبی دارد. درست است که در بازی قبلی شکست خوردند اما یکی از بهترین تیم های این دوره و این گروه هستند.

وی ادامه داد: رویارویی با این تیم برای ما سخت است و باید خیلی باهوش باشیم و برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم. ابتدا باید بتوانیم یک بازی زیبا انجام دهیم و سپس نتایج خوبی کسب کنیم. خوشبختانه همه بازیکنان خوب و سالم هستند و همه آنها را داریم.

نویدکی درباره تقابل با تیم های عربی گفت: شاید آمار برای خبرنگاران جذاب باشد اما از نظر فوتبالی چندان جذاب نیست. تیم های قطری سعی دارند با هزینه های انجام شده کیفیت و سطح خود را ارتقا دهند. تیم ملی قطر در آسیا قهرمان می شود و می خواهد جام جهانی را میزبانی کند.

وی در پایان گفت: این یک سرمایه گذاری بسیار خوب و قابل احترام است. باشگاه های ایرانی باید این دیدگاه ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.


شهبازاده: حریف در گروه ما آسان نیست

سجاد شهبازاده در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: الدحیل بازیکنان خوبی دارد و مشخص است که کار سختی مقابل این تیم داریم. در این گروه (گروه D لیگ قهرمانان آسیا) همه بازیکنان قوی هستند. بعد از بازی با پاختاکور سعی کردیم ریکاوری کنیم و برای این دیدار آماده شویم. مسابقه به مسابقه کار ما سخت تر می شود زیرا تیم ها بیشتر با هم آشنا می شوند. تنها کاری که در این مدت انجام دادیم این بود که خوب ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

وی با اشاره به انگیزه بالای مهاجمان سپاهان خاطرنشان کرد: در ابتدای بازی تیم ما انگیزه بالایی داشت و فقط به مهاجمان مربوط نمی شود و کل تیم با انگیزه وارد هر بازی می شوند. می دانیم که این مسابقات چقدر برای بازیکنان، تیم سپاهان و کل فوتبال ایران مهم است، بنابراین با ذهنیتی قوی برای هر مسابقه آماده می شویم.


نکونام: در بازی اول از چیزی تعجب کردم

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری مقابل الاهلی گفت: ما و الاهلی در بازی قبلی به تساوی رسیدیم. روی کاغذ همه فکر می کردند الاهلی به راحتی می تواند ترکمنستان را شکست دهد اما از همان روز اول گفتم گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است. تیم های این گروه به هم نزدیک هستند و این سخت ترین گروه برای صعود است. امیدوارم حداکثر امتیاز را بگیریم.

سرمربی فولاد ادامه داد: می دانیم بازی سختی با تیم قدرتمند و قدرتمند الاهلی داریم. من فوتبال امارات را می شناسم و می دانم که بازی سختی است. الاهلی همیشه یکی از بهترین تیم های امارات است. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم. مثل بازی قبلی که نشان دادیم، با هر نیرویی می توانیم به هر حریفی فشار بیاوریم. ما باید تمرکز داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم.

نکونام گفت: تیم ما باید آمادگی بیشتری برای این دیدار داشته باشد. بازی اول همیشه سخت است. نکته جالب برای من این بود که ساعت 20:15 بازی کردیم که هوا گرم و خیلی مرطوب بود اما داور وقت استراحت نداشت. برای بازی بعدی که دیرتر بود استراحت کردند و من برای تماشای آن به ورزشگاه رفتم. شگفت زده شدم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پایان گفت: از مسئولان خواستیم برای همه تیم ها شرایط مساوی داشته باشند. ما می دانیم که در یک تورنمنت به چند مسابقه نیاز داریم و چقدر استراحت داریم و چه چیزی بسیار مهم است. اولین بازی برای ما تمام شد. ما از نقاط ضعف خود برای بهتر شدن استفاده کردیم و نقاط قوت خود را شناسایی کردیم. همچنین باید بر بدشانسی غلبه کنیم.


آغاسی: می توانستیم الغرافه را شکست دهیم

عارف آغاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و شباب الاهلی امارات در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: می دانیم که الاهلی تیمی بسیار حرفه ای است که خارجی های خوبی دارد. ما در بازی اول خوب بازی کردیم و توانستیم تیمی مثل الغرافه را در قطر شکست دهیم، تیم متعهد و منسجمی هستیم.

وی در پایان گفت: دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که گروه سختی داریم اما شانس فولاد برای پیشرفت بیشتر از سایر تیم هاست و فکر می کنم در بازی فردا این را نشان دهیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید