یک ساعت ذبح پرسپولیس در توییتر!

باشگاه پرسپولیس

این بهترین بازی خارج از خانه مقابل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. با این پیروزی ، آنها جادوی 25 هفته شکست ناپذیری فولاد را پشت سر گذاشتند تا شروع بسیار خوبی داشته باشند.

به گفته روزنو، اما این همه ماجرا نیست. انتقادات از تیم یحیی گل محمدی قبل از سه گل اسد ، پاکدل و العکتیر بسیار زیاد بود.

البته بسیاری از انتقادات موجود بیهوده نبود. تنها موقعیت جدی پرسپولیس در نیمه اول ضربه ناگهانی مهدی ترابی بود که از بالای دروازه بیرون آمد. این نمایش پس از شکست مقابل الهلال ، برخی از هواداران پرسپولیس را نگران آینده تیمشان کرد و با ناامیدی و عصبانیت بازی را تماشا کردند.

مارشال در دقایق ابتدایی با لحنی طنزآمیز و کنایه آمیز نوشت: “پرسپولیس من را به جایی رساند که استیل مجبور شد شرمنده شود و پرسپولیس را ترک کند.”

کاربری به نام دی واکر نیز نوشته است: سبک بازی پرسپولیس چیزی شبیه به این است که اگر بازی تماشاگر داشت این بار به جای فولادیا پرسپولیس به سمت بازیکنان سنگ پرتاب می کردند.

رضا اسدی بازیکنی بود که بیشتر از همه مورد انتقاد قرار گرفت. پس از آن نام مهدی شیری و احسان پهلوان بیش از دیگران در میان کاربران توئیتر که عملکرد خوبی در این بازی نداشتند تکرار شد.

سورن در توئیتر خود نوشت: “رضا اسدی همان ابراهیم اسدی است ، فقط کمی بزرگتر.

کاربری به نام آرازم نیز نوشت: رضا اسدی شوخی تلخی بود که دنیای فوتبال با هافبک پرسپولیس انجام داد. البته ، واکنش های زیادی در مورد این پخش کننده قابل انتشار نیست ، اما می توان به این توییت جالب نیز اشاره کرد. مقایسه با محسن ربیع خواه که بیشترین انتقاد را در این مدت به همراه داشت.

01656959 خبر خاکستری

اما سه گل متوالی از دقیقه 61 تا 84 باعث تغییر کامل فضای فضای مجازی شد و این بار موجی از حمایت سرمربی و بازیکنان پرسپولیس به توئیتر رسید. این تنها بخشی از واکنش های پس از بازی است:

بازی با یک گل رضا اسدی بدون وقت اضافه واقعا دیدنی است و نکته ترسناک این است که هنوز به 50 درصد آمادگی نرسیده است! پسر قرمز پوش

* وحید امیری را در دروازه قرار دهید، پاسخ دهید / نولانی

* دیدی آقا یحیی وقتی عوض میشی و تیم گل میزنه چقدر عاشق تر میشی :)) / محمد ش

* الله اکبر. هرکی قسم خورد یک گل زد / جواد

* من هم مثل پرسپولیسی که پرسپولیس ساخت و نتوانست یحیی را از بین ببرد ناراحت هستم و همچنین اینکه خرید جدید و تعویض طلای یحیی نتیجه بازی را رقم زد. / پیوسته کپی کنید

پرسپولیس با این پیروزی از بازی با نساجی ، آلومینیوم ، گلگوتا ، مس استقبال می کند. نکته جالب اینجاست که «قرمزها» فصل گذشته همه این تیم ها را شکست دادند و حالا اگر دوباره موفق به انجام این کار شوند، با 15 امتیاز شش بازی متوالی در تهران پیش رو خواهند داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی با سه گلی که در این دیدار به ثمر رساندند، به وضوح از زیر فشار افکار عمومی خارج شده و حالا جایگاه بهتری خواهند داشت. پس از نمایش ضعیف در تاجیکستان و شکست شدید مقابل الهلال ، آنها به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند و کار تا آنجا پیش رفت که هواداران آنها حتی نتوانستند عملکرد ضعیف یک نیمه را تحمل کنند.

البته پرسپولیس به‌عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر احتمالاً از این نوع فشارها آگاه است، اما از دست دادن شروع لیگ می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شاگردان یحیی وارد کند و انتقادات را به‌طور غیرقابل تحملی افزایش دهد. این مربی موفق در بالاترین سطح ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید