یک مورد جدی از یک ستاره واقعی برای آزار جنسی

یک مورد جدی از یک ستاره واقعی برای آزار جنسی

سرانجام حکم قطعی پرونده روبینیو صادر شد و یکی از ستاره های مشهور فوتبال هزاره جدید باید نزدیک به یک دهه از عمر خود را در زندان سپری کند. میرر امشب گزارش داد که روبینیو، مهاجم برزیلی سابق تیم رئال مادرید، جان منچستر سیتی، به جرم تجاوز جنسی به 9 سال زندان محکوم شده است.

این بازیکن در سال 2017 محکوم شد، اما پرونده از آن زمان در دادگاه های ایتالیا در جریان است و اکنون درخواست تجدید نظر توسط دادگاه تجدید نظر رم رد شده است. با این حال، در سال‌های اخیر، روبینیو اتهامات مربوط به تجاوز گروهی به یک زن 22 ساله آلبانیایی را در یک کلوپ شبانه در میلان در سال 2013 رد کرده است.

رد درخواست تجدیدنظر وی به این معنی است که حکم بلافاصله قابل اجرا است و دادگاه ایتالیایی درخواست استرداد وی به آن کشور را داده است. البته طبق قانون اساسی برزیل، حکم استرداد اتباع این کشور را وتو می کند و در عوض از دادگاه مذکور می خواهند اتباع این کشور را به زندان در برزیل محکوم کنند.

روبینیو در زمان حادثه برای میلان بازی می کرد و در تابستان 2010 از منچسترسیتی به او پیوست. او دو سال قبل از مادرید به سیتی پیوست و سه سال از دوران حرفه ای خود را بین سال های 2005 تا 2008 در سانتیاگو برنابئو گذراند.

دیدگاهتان را بنویسید