۴۵ میلیون لیتر نفت و گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله گیتی منش در گفت و گو با کُردتودی، با اشاره به ظرفیت ذخیره 53 میلیون لیتری مخازن نیروگاه سنندج و تامین روزانه سوخت مایع توسط شرکت نفت، از قطع شدن انتقال گاز طبیعی به نیروگاه سیکل ترکیبی توسط شرکت نفت خبر داد. یک شرکت گاز منطقه ای گفت: دستور کار این شرکت تامین سوخت کارخانه همزمان با مصرف مداوم سوخت مایع تا پایان فصل سرما و بازگشت به شرایط عادی است.

وی با بیان اینکه 310 میلیون لیتر نفت و گاز به نیروگاه سنندج ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 51 درصدی همراه بود، افزود: استان و اهمیت بحث تامین سوخت نیروگاه ترکیبی سنندج و سایر صنایع. و واحدهای تولیدی، در سطح شرکت برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای آماده سازی ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی و انبارهای نفت در منطقه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های منطقه کردستان به تعامل با سایر مصرف کنندگان عمده منطقه برای تامین و ذخیره سازی سوخت های جایگزین برای استفاده در مواقع ضروری اشاره کرد و افزود: ماه آغاز شد و امروز نیز ادامه دارد.

گیتی منش با اشاره به وجود 20 هزار خانوار نفت سفید در استان و اختصاص سهمیه 2100 لیتری برای هر خانوار، از شارژ سهمیه هر خانوار از طریق کارت های بانکی اعضای شبکه شتاب خبر داد.

هم اکنون 84 جایگاه عرضه نفت و 52 هد سی.ان.جی در کردستان به مردم خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید