13 فوریه امسال جشن شکست سیاست فشار حداکثری آمریکاست


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807810

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

زنگنه گفت: کسانی که در دو دهه گذشته قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشتند، اکنون به وضوح می بینند و اذعان دارند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران امروز شکست خورده است، علاوه بر این که ملت ایران چهل و سومین سالگرد انقلاب را جشن می گیرند. شکست سیاست را جشن می گیرد. «این فشار حداکثری را بر ایالات متحده وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، فشار حداکثری نظام سلطه علیه نظام اسلامی را در برنامه پایانی 22 اسفند ماه باخمن عنوان کرد و افزود: نفت ما. فروش در چند سال گذشته به 200 هزار بشکه در روز رسیده است، «و این در حالی بود که ما برجام را امضا کردیم و به غرب لبخند زدیم و همان 200 هزار بشکه پول وارد کشور نشد.

وی افزود: صدها شرکت و شخص در این کشور به ویژه شرکت های بزرگ بیمه و کشتیرانی تحریم شده اند و برای فروش همان 200 هزار بشکه مجبور شدیم چندین بار کشتی را عوض کنیم و تمام زندگی مردم را به اقتصاد کشور پیوند بزنیم. «شرط گذاشته بودند.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آمریکا به صراحت اعلام کرده که در تحریم ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است و اذعان کرده است که همه متحدان آمریکا با ایران فعال هستند.

زنگنه گفت: کسانی که در دو دهه گذشته قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشتند، اکنون به وضوح می بینند و اذعان دارند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران امروز شکست خورده است، علاوه بر این که ملت ایران چهل و سومین سالگرد انقلاب را جشن می گیرند. شکست سیاست را جشن می گیرد. «آنها حداکثر فشار را بر ایالات متحده وارد می کنند.

این نماینده مجلس گفت: در دولت سیزدهم که مدافع این بود که اگر این دولت سر کار بیاید با دنیا قهر می کنیم و در حالی که در 21 فروردین امسال روزانه 200 هزار بشکه نفت می فروختیم، اکنون اعلام می کنیم که امروز 12 بهمن ماه یک میلیون و 400 میلیون و 200 هزار بشکه نفت و میعانات گازی می فروشیم و پول آن وارد کشور می شود.

زنگنه افزود: نفوذ انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و امروز نام و پرچم جمهوری اسلامی از شاخ آفریقا و مدیترانه تا شرق و غرب جهان برافراشته است. بیا ادامه بدهیم

نماینده مردم تربت حیدریه گفت: انقلاب اسلامی پیروز شد تا حضرت بقیة الله به حکومت مهدوی و تمدن اسلامی دست یابد و ما همچنان عقب هستیم و باید این راه را با زور ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر اخلاص کارکنان و کارگزاران نظام اسلامی مهم است و باید این ناکامی ها و عقب ماندگی ها جبران شود چرا که در این هشت سال در بسیاری از شاخص ها عقب مانده ایم و این واجب است. از مسئولان

زنگنه گفت: مردم انقلابی ایران نیز باید با وحدت در کلمه انقلاب پیشروی کنند زیرا اسلام در همه جا متاثر از عدم وحدت است و نیروهای انقلابی باید بدون توجه به همه مرزها با وحدت در مسیر انقلاب پیشروی کنند.

راهپیمایی ماشینی مردم تربت حیدریه 22 باخمان همزمان با سراسر کشور در خیابان های این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید