140 کولر آبی بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880420

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین:

حجت الاسلام اصغر جهانشاهلو گفت: 140 دستگاه کولر آبی به ارزش 4000 دستگاه توسط گروه های جهادی و مساجد استان بین فقرا توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اصغر جهانشاهلو در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین; وی از اجرای مرحله دوم کمپین لبخند احسان برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار خبر داد و اظهار داشت: با تلاش بنیاد احسان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت پزشکان جهادی، مرحله دوم طرح احسان برگزار شد. کمپین لبخند در مورد عید غدیر است. در مناطق فقیرنشین و حاشیه استان قزوین اجرا می شود.

وی افزود: این کمپین در محمود آباد، ناصر آباد، مهرگان و مناطق فقیرنشین شهرستان آبیک برگزار می شود که طی آن خدمات رایگان دندانپزشکی شامل کشیدن، ترمیم و پرکردن ارائه می شود.


اجرای فاز دوم کمپین لبخند احسان در مناطق کم برخوردار قزوین

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین گفت: پیش بینی می شود در این مرحله به 400 نفر از مستمندان و نیازمندان شناسایی شده توسط گروه های جهادی منطقه خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شود.

جهانشاهلو همچنین از توزیع چند کولر آبی با نام نسیم احسان در استان قزوین خبر داد و گفت: در این کمپین که به همت بنیاد احسان برگزار می شود، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مجموع 140 کولر آبی به ارزش 4000 دستگاه خواهد کرد. توسط گروه های جهادی و مساجد بین فقرا توزیع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید