166 سری جهیزیه به بیماران یزدی تعلق گرفت


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892908

شجاع، مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: کمیته امداد یزد در آستانه هفته دولت نسبت به اهدای جهیزیه به ۱۶۶ نفر از جوانان یزدی تحت پوشش اعتبار جهیزیه این نهاد اقدام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شجاع در گفتگو با یزدرسا با اشاره به تشکیل کمیته مدیریت جهیزیه با مشارکت خیرین مراکز نیکوکاری، اصناف و صاحبان صنایع برای تامین جهیزیه مورد نیاز نیازمندان گفت: کمیته مددکاری استان یزد در آستانه آغاز به کار کرد. هفته دولت از اعتبار جهیزیه این موسسه به جهیزیه به 166 روس تحت حمایت تعلق گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد در سال 1400 کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای 380 زن متاهل تحت حمایت زوج های نیازمند و هدایای عروسی برای پسران تحت حمایت تهیه کرد.

شجاعان با بیان رویکرد این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، افزود: این موسسه در سال گذشته بیش از 7 میلیارد تومان برای کمک به تامین جهیزیه نیازمندان و کمک به ازدواج آنها هزینه کرد.

وی با اشاره به مشارکت نیکوکاران در تهیه جهیزیه مورد نیاز نیازمندان تحت حمایت این نهاد گفت: زمینه مشارکت افراد نیک اندیش در تهیه جهیزیه و کمک به نیازمندان در امر ازدواج فراهم است و نیکوکاران می توانند مراجعه و یا تماس بگیرند. با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مددجویان تحت حمایت در سطح استان و با نیت ازدواج خاص کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: کمک هزینه ازدواج نیازمندان و نیازمندان با کمک اعتبارات دولتی و کمک های مردمی مانند صدقه و زکات پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید