35 سری جهیزیه به زوج های آشپزخانه تعلق گرفت

ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791839

محمدرضا رونقی از اهدای هفت سری جهیزیه در شهرستان اشخان برای ترویج ازدواج آسان همزمان با ولادت حضرت زینب (س) خبر داد و گفت: نیازمند در شهرستان اشخان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا رونقی مدیر بخشداری کرامت ناحیه شان اترک در گفت و گو با عصر اترک در مانه و سملگان، با بیان اینکه این اقلام به صورت مشترک تهیه شده است، گفت: 14 میلیون توسط خود زوجین با هماهنگی انجام شده است. خیرین در تهران تا سقف 40 میلیون تومان جهیزیه به صورت جفت تحویل داده شده است.

وی تاکید کرد: وسایل مورد نیاز زندگی زوج های جوانی که می خواهند با یک جهیزیه ساده زندگی خود را شروع کنند، با آوردن 14 میلیون تومان توسط آنها تامین می شود و می توانند زندگی خود را شروع کنند.

رونگی اقلامی را در این مجموعه جهیزیه از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، بخاری، جاروبرقی، ملافه، فرش، ظروف تفلون و ظروف آشپزخانه تشریح کرد.

رونقی با تاکید بر اینکه استفاده از این طرح محدود به بخشدار کرامت اشخان نیست و تمامی زوج های جوان نیازمند از سراسر شهرستان می توانند نسبت به دریافت این جهیزیه اقدام کنند و از مردم خواست برای ترویج این طرح کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید