2 بازیکن استقلال در لیست خروج!

اردوی تیم استقلال تهران در آنکارا ترکیه برگزار شد و آبی پوشان شب گذشته این شهر را به مقصد تهران ترک کردند.

این سفر برای تمرینات فشرده و برنامه های آماده سازی ریکاردو ساپینتو که شامل چندین بازی دوستانه بود، برنامه ریزی شده بود. سرمربی پرتغال در روزهای اخیر دانش آموختگان خود را مورد آزمایش قرار داده و خواهان تغییرات دیگری پس از این اردو است.

طبق نظر سرمربی دو بازیکن دیگر از استقلال محروم خواهند شد. دلیل این تصمیم مسائل انضباطی و مسائلی از این دست نیست. ظاهراً Sapinto قصد دارد با این تغییر مقداری از ترافیک لاین را پاک کند و موجودی بازیکنان را برای همه موقعیت‌ها متعادل کند.

مدیریت باشگاه از این تصمیم کادرفنی مطلع است و به زودی تکلیف این دو بازیکن مشخص خواهد شد. جلسات ساپینتو با مصطفی آجورلو در مورد این اقدام در ترکیه برگزار شد و قرار بود پس از بازگشت این تیم به تهران این تصمیم به صورت رسمی اعلام شود.

این اولین فهرست منبع Sapinto نیست. او پیش از سفر تیمش به ترکیه اسامی بازیکنان مازاد را اعلام کرد. به گفته وی، محمدجواد به افرین، متین کریم زاده، زکریا مرادی، امین قاسمی نژاد، آرش دیلیری، سینا هادی پور، فردین رضاب و رضا آذری در این سفر این تیم را همراهی نکردند تا درباره آینده خود با باشگاه مذاکره کنند.

استقلال در فصل نقل و انتقالات با بازیکنانی چون سیدمحمد حسینی، سجاد شهبازاده، کاوه رضایی، پیمان بابایی، امید حمیدی فر، رضا میرزایی و محمدحسین زواری قرارداد امضا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید