30 تصادف با 59 مجروح بر اثر طوفان دیروز در یزد! تلفن اورژانس یزد 135 بار زنگ خورد


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814838

دهقان گفت: روز گذشته 135 ماموریت اورژانس در استان یزد انجام شد که از این تعداد 13 مورد تنگی نفس و 11 مورد قلبی و عروقی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد دهگان رئیس اورژانس استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: استان یزد به ویژه در محورهای یزد – نه و یزد – ابرگوه روز گذشته با طوفان شدید شن و گرد و غبار مواجه بود که خسارات زیادی به بار آورد.

دهقان افزود: یکی از خسارات قابل توجه دیروز حوادث رانندگی ناشی از کاهش دید در یزد بود که روز شلوغی را برای اورژانس استان یزد رقم زد.

رئیس اورژانس استان یزد گفت: بر اساس گزارش رسمی از ساعت 7 صبح روز جمعه 20 اسفندماه 93 تا ساعت 18 با به حداکثر رسیدن وزش باد شدید، 29 تصادف در جاده های یزد رخ داد. استان که 59 نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته 135 ماموریت اورژانس در استان یزد انجام شد که از این تعداد 13 مورد تنگی نفس و 11 مورد قلبی و عروقی بود.

دهقان بیشترین تصادفات در محورهای یزد – نایین و یزد – ابرکوه را به دلیل شرایط بحرانی این محورها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تصادفات روز گذشته تلفات جانی نداشت اما روز شلوغ و طاقت فرسایی برای تیم اورژانس بود. از استان یزد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید