31 تیم بازرسی بازار شب یلدای کرمانشاه را رصد می کنند


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918285

علی چاله چاله گفت: 31 گروه نظارتی در کرمانشاه در مراکز اصلی تحویل و توزیع کالاها و اقلام ویژه شب یلدا که شامل میوه، آجیل، خشکبار و شیرینی است، نظارت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی چاله چاله در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در خصوص عرضه کالا و نظارت بر بازار شب یلدا کرمانشاه، گفت: طرح تقویت نظارت بر بازار ویژه شب یلدا با مشارکت مجموعه تحریم های اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط با آنها از 30 آذرماه سال جاری آغاز می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: 31 گروه نظارتی بر مراکز اصلی تحویل و توزیع کالاها و اقلام ویژه شب یلدا که شامل میوه، آجیل، خشکبار و شیرینی است، نظارت دارند.

وی گفت: از این 31 گروه بازرسی و نظارت، 18 گروه در شهر کرمانشاه و 13 گروه در شهرستان ها مستقر هستند که بر بازار شبانه محصولات نظارت دارند.

چاله چاله با بیان اینکه هماهنگی های لازم با اصناف و اتحادیه های تولیدکنندگان میوه، خشکبار و قنادی انجام شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه محدودیتی در عرضه کالا وجود ندارد و تمامی اقلام ویژه شب یلدا به وفور در بازار موجود است. بازار .

وی همچنین از برگزاری رزمایش ویژه شب یلدا به صورت نمادین خبر داد و تصریح کرد: امروز شنبه 5 آذرماه گروه های رصدی از درب سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین از درب بازار به بازار می روند. رهبری شهرها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: با هرگونه قیمت تورم و خارج از مصوبه با همکاری دستگاه های ذیربط برخورد می شود و از اتحادیه ها می خواهیم به وضعیت مردم احترام بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید