7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

بر اساس یک مطالعه، زنانی که وارد روابط عاشقانه با مردان جوان تر می شوند، در روابط خود شادتر هستند.

روزیاتو: طبق یک مطالعه، زنانی که رابطه عاشقانه با مردان جوان‌تر از خود دارند، در رابطه خود شادتر هستند. برخی از زنان مشهور هالیوودی با مردان جوان تر روابط عاشقانه داشته اند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

کامرون دیاز در سال 2003 وارد یک رابطه عاشقانه با جاستین تیمبرلیک شد که به مدت 4 سال به طول انجامید. او در زمان اختلاف سنی 9 ساله خود با تیمبرلیک گفت: «این اولین بار در تاریخ روابط انسانی نیست که افراد به خاطر شخصیتی که هستند و نه به خاطر سنشان جذب یکدیگر می شوند.

در سال 2010، دیاز یک رابطه عاشقانه با الکس رودریگز، که تقریبا 3 سال از او کوچکتر است، آغاز کرد. این رابطه در سال 2011 به پایان رسید.

در سال 2014، دیاز با موسیقیدانی به نام بنجی مدن، که 6 سال و نیم از او کوچکتر است، رابطه عاشقانه ای برقرار کرد. این زوج در سال 2015 ازدواج کردند و در سال 2020 صاحب یک دختر شدند. دیاز اعتراف کرد که قبلاً به ازدواج فکر نکرده بود، اما ملاقات با مدان همه چیز را برای او تغییر داد. او در مورد آن گفت: “این بزرگترین کاری است که در 40 سالگی خود انجام داده ام و از بسیاری جهات چشم باز بوده است.”

دمی مور

7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

در سال 2011، دمی مور به رابطه 6 ساله خود با اشتون کوچر که 16 سال از او کوچکتر بود، پایان داد.

2 سال بعد با نوازنده ای به نام شان فرایدی وارد رابطه عاشقانه شد. آنها 24 سال اختلاف سنی داشتند و جمعه فقط 2 سال از دختر بزرگ مور، رومر، بزرگتر بود.

در مارس 2022، مور با شریک عاشقانه جدیدش، دانیل هام، یک آشپز و رستوران سوئیسی که 13 سال از مور کوچکتر است، دیده شد.

جنیفر لوپز

7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

اولین ازدواج جنیفر لوپز در سال 1997 بود که تنها 11 ماه به طول انجامید. همسر اول او بازیگر و تهیه کننده ای به نام اویانی نوآ بود که تقریباً 5 سال از لوپز کوچکتر بود.

در سال 2019، لوپز با بازیکن سابق بیسبال، الکس رودریگز، که 6 سال از او کوچکتر بود، رابطه عاشقانه داشت. این زوج در آوریل 2021 جدایی خود را اعلام کردند.

یک ماه بعد، لوپز دوباره با نامزد سابقش بن افلک که 3 سال از او کوچکتر است، رابطه عاشقانه برقرار کرد. این زوج مشهور در جولای 2022 ازدواج کردند.

کیت بکینسیل

7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

در سال 2015 اعلام شد که کیت بکینسیل و همسرش پس از 9 سال زندگی مشترک از هم جدا شده اند. او از آن زمان با چندین مرد جوان رابطه عاشقانه داشته است.

بکینسیل در سال 2017 برای مدت کوتاهی با مت رایف، کمدین استندآپ که 22 سال از او کوچکتر بود، رابطه عاشقانه ای داشت. او سپس با یک کمدین به نام جک وایت هال که 15 سال از او کوچکتر بود رابطه عاشقانه ای برقرار کرد. از ژانویه تا آوریل 2019، او همچنین با کمدین و بازیگر پیت دیویدسون، که 21 سال از او کوچکتر بود، رابطه عاشقانه داشت.

در ژانویه 2020، بکینسیل با موسیقیدانی به نام گودی گریس که 24 سال از او کوچکتر بود، رابطه عاشقانه ای برقرار کرد. این رابطه 10 ماه به طول انجامید.

ماریا کری

7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

ماریا کری در سال 2005 با بازیگر و مدلی به نام کریستین مانزن وارد رابطه عاشقانه شد. این زوج که سر صحنه یکی از موزیک ویدیوهای کری با هم آشنا شدند، 7 سال اختلاف سنی داشتند.

کری سپس با نیک کانن کمدین و مجری تلویزیونی که 10 سال از او کوچکتر بود ازدواج کرد. این زوج 2 فرزند دارند و پس از 6 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

طبق گزارشات، در سال 2016، کری با یک رقصنده به نام برایان تاناکا، که او نیز اهل کری است، رابطه عاشقانه ای برقرار کرد. رابطه آنها یک سال بعد تایید شد و علیرغم فاصله سنی 13 ساله آنها هنوز هم قوی است. یک منبع نزدیک به این زوج در سال 2021 به رسانه ها گفت که کری در رابطه آنها واقعا خوشحال است و او و تاناکا در کنار هم اوقات خوبی را سپری می کنند.

کورتنی کاکس

7 166d795d0bbc87a2c4f2b639a5 خبر خاکستری

کورتنی کاکس در سال 1999 با بازیگری به نام دیوید آرکت که 7 سال از او کوچکتر بود ازدواج کرد. این زوج یک دختر دارند و در سال 2010 جدایی خود را اعلام کردند.

در سال 2013، کاکس با همبازی برایان ون هولت که پنج سال از او کوچکتر است، آشنا شد. این رابطه کمتر از یک سال به طول انجامید.

در همان سال، کاکس با خواننده جانی مک دید که 12 سال از او کوچکتر بود، رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد. آنها توسط اد شیران خواننده مشهور انگلیسی معرفی شدند و 2 سال است که با هم رابطه دارند.

مدونا

7 زن مشهور که با مردان کوچکتر از خود رابطه عاشقانه داشتند

اولین شوهر مدونا شان پن بود که 2 سال از او کوچکتر بود. ازدواج دوم مدونا با کارگردان معروف گای ریچی بود که 10 سال از او کوچکتر بود. این زوج در سال 2008 از هم جدا شدند.

در سال 2018، مدونا با رقصنده ای به نام علی مالک ویلیامز که 35 سال از او کوچکتر بود، رابطه عاشقانه ای برقرار کرد. این دو در سال 2022 پس از نزدیک به 4 سال از هم جدا شدند. اما آن طور که می گویند دلیل جدایی شان اختلاف سنی زیادشان نیست.

چند ماه پس از جدایی، مدونا، 64 ساله، گفته می شود که با یک مدل 23 ساله به نام اندرو دارنل رابطه عاشقانه داشته است. یک منبع نزدیک به مدونا به رسانه ها گفت که مدونا اجازه نمی دهد فاصله سنی نزدیک به 40 سال او را آزار دهد. به گفته این منبع، مدونا هرگز اجازه نمی‌دهد سنش روی تصمیم‌گیری‌هایش در مورد اینکه با چه کسی می‌تواند یا نمی‌تواند رابطه عاشقانه داشته باشد، تأثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید