9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

اریک تنهاچ به دنبال ادامه اجرای فلسفه خود خواهد بود و مازاد تعدادی بازیکن یک امر ضروری در نظر گرفته می شود. سرمربی منچستریونایتد که تنها یک امتیاز از راهیابی به لیگ قهرمانان فاصله دارد، قبلاً جام اتحادیه را برده است و امیدوار است که از تکرار سه گانه منچسترسیتی در جام حذفی 1999 جلوگیری کند.

اما با وجود این موفقیت ها، تعدادی از بازیکنان تیم های گذشته به این تیم پیوسته اند و تاثیرگذار نیستند. در زیر 9 بازیکنی که تنهاچ می تواند در تابستان امسال از ترکیب خود حذف کند را معرفی می کنیم.

هری مگوایر

مگوایر 30 ساله پس از از دست دادن جایگاه خود در تیم با وجود بستن بازوبند کاپیتانی، فصلی برای فراموش کردن یونایتد داشت. خرید لیساندرو مارتینز باعث شد که تننهاک تصمیم بگیرد مگوایر را به عنوان مدافع میانی انتخاب کند، اما حتی مصدومیت این بازیکن آرژانتینی مانع از بازگشت مگوایر به پست اصلی خود شد. مگوایر حتی در دسامبر گذشته در پارلمان مورد تمسخر قرار گرفت و یکی از نمایندگان رقیب اقتصادی خود را به دلیل سیاست های مخارج بی پروا خود به عنوان “مگوایر اقتصادی” توصیف کرد. مگوایر در سال 2019 به مبلغ 80 میلیون پوند از لستر خریداری شد که هرگز پرداخت نشد. یک شروع تازه برای مگوایر می تواند برای هر دو طرف بهتر باشد.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

دیوید دهیا

دخیا که در سال 2013 توسط سر الکس فرگوسن امضا شد، با 375000 پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن منچستریونایتد است. قرارداد طاقت فرسا این بازیکن در ماه ژوئن به پایان می رسد و بر اساس گزارش ها، اگر بخواهد قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کند، باید دستمزدش را کاهش دهد. اما فلسفه تنهاخ در بازی با توپ از عقب، همراه با تمایل دخیا به اشتباهات فاحش، به این معنی است که موقعیت او به عنوان دروازه بان اول در خطر خواهد بود. یونایتد به دنبال دیگو کاستا دروازه بان پورتو یا دیوید رایا دروازه بان برنتفورد و جایگزینی بالقوه برای دخیا در تیم ملی اسپانیا است. ترکیبی از نیاز به کاهش دستمزد دخیا و تردید در مورد وضعیت شماره یک او می تواند به این معنی باشد که او در تابستان اولدترافورد را به صورت رایگان ترک می کند.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

آنتونی مارسیال

مارسیال با پیوستن به منچستریونایتد در سال 2015 به گران ترین نوجوان فوتبال انگلیس تبدیل شد. انتقال 39 میلیون پوندی او حتی شامل بندی بود مبنی بر اینکه یونایتد در صورت بردن توپ طلا باید بیشتر بپردازد و نشان می دهد که چقدر به این بازیکن فرانسوی امیدوار هستند. وقتی امضا کرد او شروعی چشمگیر در یونایتد داشت و در اولین بازی خود به عنوان بازیکن تعویضی مقابل لیورپول، رقیب اصلی خود، گلزنی کرد. او در اولین فصل حضورش 14 گل به ثمر رساند و به عنوان یکی از مهم ترین چهره های یونایتد معرفی شد. اما بیشتر مصدومیت ها مربوط به دوران حضور مارسیال در یونایتد بوده است، به این معنی که او بیشتر بازی ها را در کنار زمین دیده است تا از موقعیت اصلی خود در زمین. به نظر می رسد تنهاچ به دلیل ترکیبی از ناتوانی در حفظ تناسب اندام و رفتارش در زمین هنگام ورود به تیم، صبرش را با او از دست داده است. مارسیال یک سال از قراردادش باقی مانده است و یونایتد می تواند سعی کند او را تخلیه کند تا در تابستان راه را برای هری کین باز کند.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

اسکات مک تامی

محصول آکادمی یونایتد در این فصل 22 بازی در تمام رقابت ها انجام داده است و ثابت کرده است که بازیکن قابل اعتمادی برای تنهاچ در هنگام فراخوان است. اما هواداران یونایتد بر این باورند که اسکاتلندی با دیدن یک هافبک دفاعی کلاس جهانی مانند کاسمیرو در تیم خود می تواند پیشرفت کند. یونایتد در حال زیر نظر گرفتن هافبک وستهام، دکلان رایس است که ممکن است آخرین بازی خود را این هفته در ورزشگاه المپیک لندن انجام داده باشد. با توجه به اینکه وستهم بنا به گزارشات، قیمت ۱۰۰ میلیون پوندی رایس را هدف قرار داده است، یونایتد می تواند از علاقه نیوکاسل به مک تومینای برای تامین مالی انتقال رایس استفاده کند.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

وات و بخور

او در ژانویه به صورت قرضی از برنلی به اولدترافورد آمد تا گزینه های هجومی یونایتد را تقویت کند. مهاجم هلندی پس از بازی قرضی در بشیکتاش و زدن 9 گل در 18 بازی مورد توجه یونایتد قرار گرفت. اما وکهورست نتوانست موفقیت خود را در منچستریونایتد تکرار کند و در 24 بازی تنها یک گل به ثمر رساند. با توجه به رکورد گلزنی او، یونایتد بعید است که قرارداد قرضی او را دائمی کند.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

مارسل زابیتزر

این ملی پوش اتریشی با انتقال به بایرن مونیخ در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال اروپا شناخته شد. اما او همیشه در تلاش بود تا جای یاشوا کیمیچ را بگیرد و خود را در ترکیب بایرن تثبیت کند. هافبک اتریشی به صورت قرضی از منچستریونایتد فرصت طلب به جای کریستین اریکسن مصدوم فرستاده شد. زابیتزر با وجود حضور در 18 بازی در این فصل، بیشتر بازی های خود را از روی نیمکت شروع کرد. با توجه به آمادگی مجدد اریکسن و شایعات در مورد علاقه یونایتد به بازیکنی مانند دکلن رایس، به نظر نمی رسد که یونایتد این انتقال را دائمی کند.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

دونی ون دی بیک

زمانی که یونایتد در تابستان 2020 35 میلیون پوند برای ون دی بیک خرج کرد، انتظارات بزرگی از او می رفت. این بازیکن هلندی نقش مهمی در صعود آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2019-2020 داشت و اولین گل آژاکس را در پیروزی 1-0 مقابل تاتنهام به ثمر رساند. او در کنار بازیکنانی مانند ماتیاس دی لیخت، فرانکی دی یونگ و حکیم زیاش یکی از مرواریدهای تیم محسوب می شود. اما این هلندی هرگز جایی برای خود در یونایتد پیدا نکرد و در 60 بازی برای این تیم تنها 2 گل زد و 2 پاس گل داد. هافبک هلندی فصل گذشته به صورت قرضی در اورتون تحت هدایت فرانک لمپارد حضور داشت، جایی که عملکرد او تحت تاثیر فرار تافی ها از سقوط قرار گرفت. به نظر می رسد این هافبک مصدوم قبل از پایان فصل بازگردد و سرمربی الهام بخش او در آژاکس می تواند فرصت دیگری به او بدهد. با این حال، یونایتد مایل است در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، بخشی از مبلغ 35 میلیون پوند را جبران کند.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

الکس تلس

یونایتد در این فصل تلس را به سویا قرض داد زیرا صبر آنها برای به دست آوردن آمادگی دفاع چپ تمام شد. بازیکن برزیلی 2020 با مبلغ 15.4 میلیون پوند از پورتو قرارداد امضا کرد. 50 بازی برای شیاطین سرخ وجود دارد. اگرچه او در دوران حضورش در یونایتد 8 گل به ثمر رساند، اما این جنبه دفاعی بازی او بود که باعث شد در لیست مازاد قرار بگیرد.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

اریک بیلی

پس از امضای قراردادی 30 میلیون پوندی از منچستریونایتد در سال 2016، بایو خود را به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو معرفی کرد. ملی پوش ساحل عاج بخشی از تیم فصلی بود که یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو قهرمان لیگ اروپا شد. مصدومیت های مداوم به این معنی بود که او برای حضور در تیم اصلی نیز مشکل داشت و در نهایت در این فصل به مراسی قرض داده شد. قرارداد او تابستان آینده به پایان می رسد و یونایتد می خواهد در صورت امکان او را بفروشد.

9 ستاره ای که احتمالا فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود

دیدگاهتان را بنویسید