پیام یک ستاره برای هواداران؛ فصل بعد در پرسپولیس خواهم بود

پیام یک ستاره برای هواداران؛  فصل بعد در پرسپولیس خواهم بود

فصل نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در شرایطی فرا می رسد که سرخپوشان برای پرکردن سهمیه خارجی خود با چالش های زیادی مواجه هستند که یکی از آنها روشن شدن تکلیف دو مدافع تاجیک این تیم است. وحدت حنان اف و منوچهر صفروف.

در حالی که به نظر می رسید پرسپولیس با این دو بازیکن خداحافظی خواهد کرد اما به نظر می رسد یحیی در آخرین دیدار خود با مدیران باشگاه اعلام کرده که قصد دارد هنانوف را در این تیم یکپارچه نگه دارد و صفروف بازیکن خروجی این تیم خواهد بود.

البته زمزمه هایی مبنی بر جذب هنانوف به تیم دیگری شنیده می شود.

دوشنبه اومدم استراحت کنم و نرفتم

هنانوف در اولین گفت و گوی خود با خبرنگار ما درباره وضعیت فعلی خود توضیح داد: برای استراحت به دوشنبه آمده ام و در کنار خانواده ام هستم. خیلی وقت بود به خاطر بازی های فیفا دی و لیگ برتر ایران آنها را ندیده بودم، اما به زودی به ایران برمی گردم.

فصل بعد در پرسپولیس خواهم بود

مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای فصل آینده دارد، گفت: همانطور که گفتم الان در حال استراحت هستم و نمی خواهم به چیزی فکر کنم اما به ایران برمی گردم و فصل آینده در پرسپولیس خواهم بود. «خوشحالم که آقای گل محمدی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند

او درباره نحوه گذراندن فصل گذشته برایش گفت: فصل گذشته اولین سالی بود که در ایران بودم و باید بگویم مردم ایران بسیار مهمان نواز و خونگرم بودند و از آنها بسیار سپاسگزارم. از نظر فنی هم می گویم بازی در لیگ ایران برایم سخت بود اما خوشحالم که از پس این چالش برآمدم و البته باید از هواداران پرسپولیس هم عذرخواهی کنم.

من از اشتباهم در برابر آلومینیوم بسیار ناراحت هستم

حنانوف توضیح داد: در بازی با آلومینیوم اشتباه کردم و هنوز هم به شدت از این موضوع ناراحت هستم و امیدوارم هواداران پرسپولیس و همچنین آقای گل محمدی و سایر مربیان تیم و بازیکنانم مرا ببخشند. در سال جدید تمام تلاشم را می کنم تا جواب اعتماد آنها را بدهم و این اشتباه را جبران کنم.

کادرفنی باید در مورد عملکرد من نظر بدهند

مدافع تاجیکستانی پرسپولیس درباره عملکرد خود گفت: کادرفنی باید در مورد عملکرد من نظر بدهد و من هیچ چیز دیگری ندارم اما فقط می خواهم بگویم تمام تلاشم را برای پرسپولیس انجام دادم و فکر می کنم در سایر دیدارها نمایش خوبی داشتم اما البته پرسنل هم همینطور.» موضوع را به من گفتند و جا دارد دوباره از حمایت و اعتمادشان تشکر کنم.

این قولی است که به هواداران و آقای یحیی می دهم

وی در پایان قول جالبی داد: من ایران را خیلی دوست دارم و از فوتبال ایران لذت می برم. می خواهم به هواداران و آقا یحیی و مدیریت قولی بدهم و بگویم بهترین مدافع ایران خواهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید