9 ستاره بزرگ یاغی پرسپولیس برای ارائه بزرگ / عکس

در اواخر دهه 60 وزارت جهاد کشاورزی تیمی به نام کشاورز ایجاد کرد و در مسابقات باشگاهی تهران شرکت کرد و بسیاری از بهترین های تهران و ایران و همچنین بازیکنان تیم های معروف استقلال و پرسپولیس را جذب کرد.

در آن سالها بزرگانی چون حمید علیدوستی، سیروس کیهاران، مجید نامجمطاق، سید مهدی ابطحی، محمدحسن انصاری فر، مرتضی کرمانی، مقدم، جواد زرینچه، نادر محمدانی، شریحا فریجی و … را جذب خود کردند و فوتبالیست های ایرانی به شهرت رسیدند. هر چند هرگز جایزه ای نگرفتند و بهترین عنوان آنها چهارمی جام آزادگان در سال 1350 بود.

یکی از انتخاب های بزرگ آنها در آن سال ها مجتبی محرمی بود. محرمی در سال 70 به کشاورز پیوست و در هفته اول برای این تیم بازی نکرد. قرمزها که در هفته اول تساوی بدون گل به حالت تعلیق درآمده بودند، در هفته دوم محرم با کشاورز به پایان رسید. آنها به تیم بازگشتند و با استقبال 80 هزار هوادار، در 27 اردیبهشت 70 به مصاف هما رفتند و با چهار گل این تیم را شکست دادند.

هواداران پرسپولیس که می خواستند همگام با گسترش به تیم خود برگردند، در این بازی به سمت هما سنگ پرتاب کردند و ساعاتی قبل از بازی برای او اشعار و آهنگ هایی خواندند تا بازیکن مورد علاقه خود را از تیم کشاورز ثروتمند آزاد کنند. در آن سال ها علی پروین بیش از هر بازیکن دیگری در ورزشگاه تشویق می شد اما برای اولین بار هواداران سنت شکنی کردند و بیشتر از پروین محرم را تشویق کردند که برای علی پروین خوشحال کننده بود نه شاگردی که علاقه زیادی به او داشت. ; او را دوباره در تیمش ببینید.

9 ستاره بزرگ یاغی پرسپولیس برای ارائه بزرگ / عکس

دیدگاهتان را بنویسید