بانک آو آمریکا حساب یک مشتری‌‌هایی را که به تراکنش‌های کوین‌بیس مرتبط بودند بست!

تنش بین موسسات مالی سنتی و بخش ارزهای دیجیتال زمانی به وجود آمد که بانک آمریکا حساب بانکی شخصی یک مشتری را به دلیل ارتباط آن با تراکنش های بیت کوین از طریق کوین بیس مسدود کرد.

در اقدامی ناگهانی توسط یکی از بانک های بزرگ آمریکا، بانک آمریکا حساب بانکی شخصی یک مشتری را که به مدت 15 سال باز و کار می کرد، ظاهراً در نتیجه خرید ارز دیجیتال از طریق کوین بیس توسط مشتری، بسته است. پاسخ خشمگین مشتری در توییتر، “این یک جنگ با بیت کوین و کریپتو است”، واکنش مشتاقانه ای را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به دنبال داشت.

از سوی دیگر، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، نگرانی خود را ابراز کرد و با دیگر مشتریان بانک آمریکا تماس گرفت تا بداند آیا آنها نیز به سرنوشت مشابهی دچار شده اند یا خیر. حدود 1000 نفر از 10000 شرکت کننده در نظرسنجی توییتری که توسط آرمسترانگ راه اندازی شد، گفتند که حساب های بانکی آنها نیز بدون دلیل بسته شده است.

علیرغم اقدامات به ظاهر چشمگیر بانک، توجه به این نکته مهم است که برخی از مشتریان بانک آمریکا برای بحث در مورد تعاملات مطلوب خود با این شرکت حاضر شده اند. یکی از مشتریان نوشت: «بانک آمریکا با من بسیار دوستانه بود، به همین دلیل است که من به استفاده از آنها ادامه دادم. من بیش از یک میلیون دلار بیت کوین به این بانک منتقل کردم.

لازم به ذکر است که این قسمت تضاد مداوم بین مؤسسات بانکی مرسوم و صنعت ارزهای دیجیتال را آشکار می کند. این نوع وضعیت نیاز به یک چارچوب نظارتی را برجسته می‌کند که به نگرانی‌های مؤسسات مالی متعارف رسیدگی می‌کند و در عین حال از گسترش و نوآوری بخش کریپتو اطمینان حاصل می‌کند، زیرا ارزهای دیجیتال همچنان به محبوبیت و تبدیل شدن به جریان اصلی ادامه می‌دهند.

نکته: این مطلب خبری پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه گذاری نیست و صرفا جهت اطلاع شما کاربران گرامی از اخبار ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

به این پست اشاره کنید