ایران کوچک میزبان رئیس جمهور بود


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820279

خبر سفر آیت الله رئیسی به استان موجی از خوشحالی را در بین مردم استان البرز به راه انداخته است که امیدوارند مشکلاتشان حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عنوان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه با اقشار مختلف مردم به بررسی نیازها و مشکلات مردم استان پرجمعیت البرز می پردازند.

خبر سفر آیت الله رئیسی به استان موجی از خوشحالی را در بین مردم استان البرز به راه انداخته است که امیدوارند مشکلاتشان حل شود. اقشار مختلف مردم نیز در فضای مجازی از رئیس جمهور محبوب دولت سیزدهم تجلیل کردند.

تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا، معاونان وزرا و دستگاه های دولتی آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می کنند.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از مراکز تولیدی، صنعتی و ساختمانی از برنامه های سفر رئیس جمهور به استان البرز است.

تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از آیت الله رئیسی به شهرستان های استان البرز سفر می کنند و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز سفرهای خود را به استان آغاز کرد.

نمایندگان رئیس جمهور برای رسیدگی به مشکلات مردم و نیازهای این مناطق به شهرستان ها سفر خواهند کرد.

تکمیل 2 بزرگراه در شمال و جنوب استان البرز برای کاهش ترافیک، تکمیل خط 2 قطار شهری کرج، اتخاذ راهکارهای علمی و عملی برای کاهش آلودگی هوای استان، حفاظت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تخریب آنها از دلالان، حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و صنایع استان تسریع در بازسازی و احیای 2000 هکتار بافت تخریب شده شهری، تامین آب شرب، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، توسعه مراکز آموزشی، ورزشی و فرهنگی و حمایت از اشتغال جوانان از جمله مواردی است که مشکلاتی که مردم استان البرز از دولت سیزدهم درخواست رسیدگی و اقدام کنند حق با ایشان است.

استان البرز با حدود 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در خرداد 1368 با هفت شهرستان متصل از استان تهران جدا شد و به عنوان سی و یکمین استان کشور شناخته شد.

رئیس جمهور امشب پنجشنبه 18 فروردین در قالب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت و در سال «تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال» میهمان استان البرز است تا اولویت های توسعه را بررسی و برای حل مشکلات مردم تصمیم گیری کند. چالش ها و مسائل.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به 18 استان از جمله هرمزگان، کوم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراهران و مازندران و مشهد سفر کرده است. او سفر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید