مسابقات به تازگی شروع شده است


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839379

تیم والیبال پیکان با شکست نماینده تایلند به سومین پیروزی متوالی در مرحله گروهی بیست و دومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا دست یافت و به عنوان سرگروه گروه اول این رقابت ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سرمربی و بازیکنان پیکان پس از پایان بازی به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نماینده تایلند گفت: امروز دو هدف را دنبال کردیم و به هر دو رسیدیم. اول برای بردن بازی و دوم اینکه بازیکنان اصلی را آرام کنید و در مرحله اول به آنها فشار نیاورید تا برای مسابقات بعدی انرژی داشته باشید..

وی گفت: در ست های اول و دوم بازیکنان او آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشدند. شوتزنی خوب یکی از عوامل پیروزی تیم در ست دوم بود اما در ست های سوم و چهارم بازیکنانم توانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند..

اکبری با بیان اینکه برخی از بازیکنان پیکان در بازی های قبلی کمتر توانسته اند به میدان بروند، افزود: ای کاش در لحظات حساس بازی های آینده در صورت نیاز به کمک می توانستند بازی کنند..

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا بازیکنان خوبی مثل موسوی، انگاپت و настоя اصرار به حضور در زمین بعد از ست دوم داشتند و می توان نیازهای آنها را کنترل کرد، گفت: قطعا به بازیکنانم اعتماد کردم چون یک سال بازی کردند. من در لیگ برتر هستم و آنها را به خوبی می شناسم. بازیکنان سرشناس هم آنقدر حرفه ای هستند که نیازی به کنترل من ندارند.

وی ادامه داد: همه بازیکنانی که بیرون بودند در المپیک بازی کردند و همه این حس را داشتند که اگر لازم باشد هر لحظه به کمک تیم می آیند و از آنها تشکر می کنم که برای کمک به تیم آماده بودند و خواستار این شدند. تیم برای بردن در واقع به بازیکنان حاضر در زمین اجازه دادم تا برای نشان دادن توانایی هایشان بیشتر به من فشار بیاورند. از دست دادن یک ست برای من به عنوان مربی نتیجه ای ندارد و به هدفم که استراحت دادن به بازیکنان بود، رسیدم.


* انگاپت: مسابقه به تازگی آغاز شده است

اروین انگاپت در نشست خبری پس از بازی پیکان مقابل راچاسیما گفت: مهم برای ما برد است و برای برد آمده ایم. پیروزی مهمترین مسئله برای تیم پیکان است و در این دیدار سایر بازیکنان فرصت بازی پیدا کردند تا بتوانند در این برد حضور داشته باشند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از بردهای تیمش در مرحله گروهی سه روزه رقابت های باشگاهی مردان آسیا گفت: بازی واقعی پس از این مرحله آغاز می شود.


* معروف: وادی در نسل بعدی تیم ملی تاثیرگذار است

سعید معروف کاپیتان تیم والیبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیم های پیکان و راتچاسیما گفت: امروز تیم پیکان با تیمی بازی می کند که تمام سال در باشگاه زحمت کشیده است. تیم پیکان با تلاش آنها به این مسابقات راه یافت. تیم تایلند در ست دوم بهتر بازی کرد اما در ست های سوم و چهارم بازی تحت کنترل بازیکنان ما بود. با این پیروزی برای مسابقات حذفی آماده خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هم تیمی اش جایگزین خوبی برای خداحافظی از تیم ملی بوده است، گفت: خدا را شکر محمد طاهر وادی چندین سال است که در اکثر اردوهای تیم ملی در کنار بازیکنان بوده و تجربه حضور خوبی دارد. او یکی از کسانی است که در نسل بعدی تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود، والیبالیست ثابت و پرتلاشی است و تجربه او با توجه به تغییر نسل می تواند به تیم ملی کمک کند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید