رئیس صدا و سیما به زندان قصر رفت/ از سریال مسعود ده نمکی بازدید کرد


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878700

رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «آزادی مشروط» بازدید کرد و در جریان مراحل مختلف ساخت این سریال قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری سیما، سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده نمکی این روزها در زندان قصر در حال تصویربرداری است و داستان تلاش کادر پزشکی، پرستاران و فعالیت گروه های جهادی علیه ولیعهد در زندان قصر را روایت می کند. شکل طنز

پیمان جبلی در این بازدید گفت: مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» یادآور تلاش و تحمل روزهای سخت ولیعهد بوده و همدلی مردم و تلاش کادر پزشکی و نیروهای جهادی را در این دو به نمایش می گذارد و هنرمندانه ثبت می کند. سال ها برای رسانه ملی بسیار مهم است.

رئیس رسانه ملی همبستگی و همدلی در دوران بحران را از ویژگی های منحصر به فرد ملت ایران عنوان کرد و گفت: این مجموعه در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت می شود.

جبلی با یادآوری فراز و نشیب های مقاومت دو ساله در برابر ولیعهد گفت: مردم همیشه دوست دارند خاطرات تلخ خود را در رسانه ها ببینند. آنها دوران سختی را در دوران تاج سپری کردند و برای آنها مهم است که به گذشته نگاه کنند و صبر و استقامت برای پایان دادن به این روزهای سخت داشته باشند.

رئیس صداوسیما ادامه داد: تاج اتفاق دردناکی بود که تا چند دهه بعد می توان از زوایای مختلف و در قالب های مختلف درباره آن فیلم و سریال ساخت. در این سریال سعی کردید با طنز به کرونا نگاه کنید و مطمئنم مخاطبان هم از او استقبال خواهند کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمنان جوانان را در عرصه های مختلف به ویژه فرهنگ، ذهن و زندگی هدف قرار می دهند و ما خود را در قبال آینده جوانان مسئول می دانیم و برای آنها روی آنتن برنامه ریزی می کنیم.

رئیس رسانه ملی با ارزیابی مسعود ده نمکی، گروه سازنده و هنرمندان این سریال گفت: ما با تمام توان از گروه سازنده سریال حمایت می کنیم و امیدواریم این گروه بتوانند با توجه به شرایط موجود، کار را به سرانجام برسانند. برنامه ریزی شده است.”


200 هنرمند در 100 مکان

مسعود ده نمکی نیز در این مراسم گفت: سریال سازی اصول خاصی دارد و باید طبق زمان تعیین شده کار آنتن را تحویل دهیم. این اثر با حضور 200 هنرمند و بیش از 100 لوکیشن زمان زیادی را برد.

وی ادامه داد: سعی کردیم از زاویه جدیدی به مشکل تاج در کشور نگاه کنیم. رنگ و لعاب داستان و اثر برای مخاطب متفاوت است. چون سعی کردیم داستانی روان و جذاب جلوی دوربین ببریم.

ده نمکی یادآور شد: با توجه به اینکه تاج در دو سال اخیر موضوعی خاص و مهم بوده است، این امر با تکیه بر طنز فضای متفاوتی را ایجاد کرده است. به همین دلیل پیش بینی من این است که بتوانیم سریالی خاطره انگیز را برای مردم به تصویر بکشیم.

او گفت: روزهای تاج به اندازه کافی تلخ و گزنده بود و ما نمی خواستیم مردم را ناراحت کنیم. به همین دلیل به سراغ رنج ها و شیرینی های آن دوره رفتیم و از زبان طنز استفاده کردیم.


نقش خوب دلیل بازی من بود

علیرضا استادی بازیگر سریال ادامه داد: وقتی نقشی خوب نوشته شود و شخصیت ها هماهنگ شوند قطعا بازی را می پذیرم. برای این سریال هم این اتفاق افتاد و می توانم بگویم نقش را دوست داشتم و به همین دلیل پذیرفتم. من پیش از این در سریال «دادستان» با آقای ده نمکی همبازی شده بودم و با شناختی که از ایشان داشتم وقتی پیشنهاد بازی در این سریال را داد، بدون تردید ایشان را پذیرفتم.


مردم به خنده نیاز دارند

شاهین تسلیمی یکی از بازیگران سریال «آزادی مشروط» درباره بازی این سریال گفت: مردم این روزها به دلیل شرایط سخت اقتصادی به خنده و تفریح ​​نیاز دارند و از کمدی ها نیز استقبال می کنند. بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان نیز در سال های اخیر به ساخت فیلم ها و سریال های کمدی ادامه داده اند. این سریال با همین فضا ساخته می شود و من هم دوست داشتم در این کار باشم.


ما مردم را می خندانیم

علیرضا یاویدنیا هنرمند رادیو که در این سریال نقش صاحب نمایش ماشین را بازی می کند درباره این سریال گفت: این سریال به روزهای تلخ و گزنده تاج اشاره دارد و می خواهد خاطرات تلخ آن روزها را شیرین کند. به همین دلیل از زبان طنز استفاده می کند.

مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی آزادی مشروط یکی از تولیدات جدید مرکز سیمافیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی و نویسندگی کریم هودیانی و شهاب عباسی است. داستان سریال «آزادی مشروط» درباره سه زندانی است. آنها به خاطر جنایتی که مرتکب شدند در حال گذراندن دوران زندان هستند، اما ورود تاج به آنها اجازه داد تا آزادی زودهنگام را تجربه کنند و بتوانند بخشی از دوران محکومیت خود را با گذراندن دوران سپری کنند. در این سریال بازیگرانی چون مهران رجبی، پرویز فلاحی پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افشین سنگ چاپ، بهنوش بختیاری، شاهین تسلیمی، ماریاماماسو ماویادامو کاویانی و امامی و کاوه باشی ساما حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید