تغییر کاربری و ازدحام بیش از حد از تخلفات مالک برج در خلیج فارس است

وی افزود: این ساختمان به دلیل عدم اتمام کار، شرایط بهره برداری مناسب و کافی را ندارد.

شهردار منطقه دو قزوین گفت: این برج فاقد شرایط بهره برداری است به این معنی که ساختمان باید دارای تاییدیه های لازم بر اساس ضوابط ایمنی آتش نشانی، استحکام ساختمان، استاندارد آسانسور، گاردریل، خروجی اضطراری، شرایط فنی ساختمان باشد. نما و سایر قسمت های مهم ساختمان.

وی تاکید کرد: مالک بدون شرایط بهره برداری از برج خلیج فارس استفاده کرده است و ممکن است در شرایط بحرانی مانند زلزله و آتش سوزی خسارات جبران ناپذیری به جان و مال انسان وارد شود.

بهرامی ادامه داد: برج خلیج فارس دارای مشکلات متعددی از جمله ساخت و ساز بر سر پروانه و تغییر کاربری است که منجر به صدور رای در کمیسیون ماده 100 برای تخریب بخشی از ساختمان شد.

وی در خصوص انتشار برخی مستندات در فضای مجازی مبنی بر استحکام ساختمان، تصریح کرد: استحکام ساختمان در ساختمان ها باید توسط مراجع نظارتی اعلام شده و به تایید سازمان نظام مهندسی سیستم برسد و دارای هولوگرام باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: در صورت وجود قوه قهریه و تاییدیه و استاندارد برای آسانسورها باید مدارک به جای انتشار در فضای مجازی به شهرداری ارائه شود و برای تامین امنیت واقعی مصرف کنندگان تلاش شود.

شهردار منطقه دو قزوین تاکید کرد: بر اساس قوانین جاری کلیه ساختمان های بلندمرتبه ای که ساخت آنها مطابق با پروانه نباشد باید دارای استحکام ساختمان مورد تایید ناظران فنی مورد تایید مهندسی ساختمان باشند. سیستم.

وی در پایان یادآور شد: لازم است شهروندان در هنگام خرید یا اجاره املاک مسکونی و تجاری به پایان کار و مدارک مورد تایید سازمان های متولی توجه ویژه داشته باشند تا با مشکلات زیادی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید