واکنش یکی از اعضای هیئت مدیره گل گهر به درخواست استقلال

رئیس هیات مدیره باشگاه گل گهر در خصوص اظهارات یکی از اعضای هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه فشارهایی از هیات تجدیدنظر برای بسته شدن پرونده بازیکن خارجی در گل گهر شنیده شده است، گفت: برای اینکه در ادامه دفاع از مجاری مقرر قانونی وارد بحثی نشده است که استقلال کمیسیون هایی مانند کمیسیون های تجدیدنظر را زیر سوال ببرد، اما گلایه های جدی وجود دارد که چرا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه چنین اظهاراتی را مطرح می کند. نهاد حمایت از قانون در فدراسیون فوتبال، آیا طرح چنین موضوعاتی در رسانه ها خود مصداق بی قانونی و ایجاد رویه های غلط در فضای فوتبال ایران نیست؟ چرا باید با چنین اظهاراتی نوآوری های جدیدی ایجاد کنیم و از اهرم هایی مانند محبوبیت و فشار رسانه ای برای سرکوب یک باشگاه شهری که با ایجاد ساختارهای حرفه ای به فوتبال ایران کمک می کند، استفاده کنیم؟

عسگر حدیدی گفت: این سوال را آقایان باید بپرسند که منشأ شنیده ها چیست و اگر مدرکی دارند که تز خود را در مورد چنین موضوع مهمی ثابت می کند به رسانه ها ارائه کنند تا چگونه آیا می‌دانند قصد تهمت نداشتند؟» غیر از آن روزی که رسانه‌ها متنی منتشر کردند مبنی بر اینکه فایل صوتی فشار بر کمیسیون انضباطی وجود دارد که نتیجه بازی‌های گل گهر 3 می‌شود. -0 با وجود اینکه هنوز رسوایی بزرگی درباره این فایل صوتی برای باشگاه گل گهر وجود دارد، آیا به هیچ کدام از ما از فشار بر کمیسیون انضباطی و نقض استقلال این کمیسیون گفته شده است؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه گل گهر ادامه داد: آیا قبل و بعد از رای کمیسیون انضباطی چنین حرف هایی زدیم که به ضرر باشگاه گل گهر هم تمام شد؟ این که طبق روال قانونی سازمان لیگ در خصوص تشریفات جذب بازیکن خارجی و زمان استفاده کادرفنی و صدور کارت بازی وی توسط سازمان لیگ عمل کردیم.

جدیدی گفت: اعتراض باشگاه گل گهر به کمیسیون انضباطی نیز به این دلیل است که ما معتقد بودیم به دفاعیات باشگاه توجه کافی نشده و خوشبختانه این دفاعیات بهتر به کمیته محترم تجدیدنظر پرداخته شد. علاوه بر این، دفاعیات جدیدی انجام دادیم و مقالات و نظراتی را از دادگاه داوری ورزش (CAS) ارائه کردیم که در چنین مواردی نباید نتایج بازی ها 3-0 باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه گل گهر در پایان گفت: مجدداً تاکید می کنیم که به نظر خودمان و با توجه به حمایت هایی که در 16 بند ارائه کردیم، ممکن است این مصوبه نقض شود و مطمئن هستیم که هیئت تجدیدنظر با توجه به داخلی و قوانین و مقررات بین الملل، ایشان این پرونده را به دقت مورد بررسی قرار داده و هر رأیی از ایشان به نفع ما و یا به ضرر عدالت خواهد بود. و قطعاً اگر این تصمیم به ضرر ما باشد، حق داریم برای ادامه این پرونده و دفاع از حقوق خود به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مراجعه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید