آغاز به کار عملیات روکش آسفالت راه های روستایی بابل

رئیس اداره راه بابل اعلام کرد؛

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از آغاز عملیات رنگ آمیزی و روکش آسفالت راه های روستایی شیاده، درازکلا – خلیل کالا این شهرستان به طول 6 و نیم کیلومتر با اعتبار 9.5 میلیارد خبر داد. تومان.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

نورالدین قاسم زاده اظهار داشت: این پروژه آسفالت به طول حدود 6 و نیم کیلومتر و عرض متوسط ​​5.5 متر برای ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و محرومیت زدایی از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، ادامه داد: روستاییان بیش از دیگران نیاز به خدمات رسانی و دریافت تسهیلات و خدمات برای رفع نیازهای اولیه و رهایی خود دارند. محرومیت زدایی، بنابراین برنامه های ارائه خدمات، توسعه و محرومیت زدایی باید در مناطق روستایی هدف گذاری شود.

رئیس دفتر رانندگی و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل نیز از پیشرفت 40 درصدی پروژه احداث پل دونه سر گلچوب خبر داد و گفت: این پروژه به طول 8 متر و طول 10 متر و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان. در حال انجام است که چندین روستا را به یکدیگر و از آنجا به محور اصلی متصل می کند.

وی افزود: استان مازندران دارای 7 هزار و 897 کیلومتر راه روستایی است که از این میزان یک هزار و 50 کیلومتر در شهرستان بابل است که تامین و بهسازی راه های ارتباطی از اقدامات مهم این اداره کل است.

قاسم زاده، بهسازی راه های روستایی، تسریع در توسعه راه ها و شریان های اصلی و رسیدگی به مشکلات این بخش به ویژه در حوزه حمل و نقل بسیار مهم و یکی از دغدغه های مدنی ما است، چرا که معتقدیم راه های روستایی ایمن و مناسب بهبود می یابد. بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان. تمایل آنها به زندگی در روستا را افزایش می دهد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها