آیا از ویژگی های نوار بهداشتی با کیفیت می دانید؟

نوار بهداشتی ترشحات را جذب کرده و به سرعت لایه رویی را خشک می کند احساس تازگی و خشکی شما دارید. یکی از مهم ترین ویژگی های نوار بهداشتی باکیفیت این است که از تحریک و تحریک ناحیه جلوگیری می کند. رشد باکتری و از عفونت ادراری جلوگیری می کند.

آیا از ویژگی های نوار بهداشتی با کیفیت می دانید؟

معیارهای انتخاب نوار بهداشتی

این روزها نوار بهداشتی با مواد جاذب باکیفیت طراحی می شود. آنها تقریبا نازک و لایه لایه هستند تا ظاهری بدون درز داشته باشند. نوار بهداشتی جدید حجیم نیست و به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از جلب توجه به زندگی روزمره خود بپردازید. در لینک زیر انواع نوار بهداشتی عرضه شده در داروخانه را مشاهده می کنید. علاوه بر این، در زیر مهمترین معیارهای انتخاب نوار بهداشتی را به شما معرفی می کنیم.

darooboom.com/296-nuvar-behdashi

  1. اندازه نوار بهداشتی

معمولاً 3 اندازه نوار بهداشتی وجود دارد: معمولی، بزرگ و فوق العاده بزرگ. اندازه نوار بهداشتی با توجه به میزان ترشحات شما در طول دوره انتخاب می شود. برای مثال در روزهای آخر پریود بهترین گزینه برای شما نوار بهداشتی معمولی است. برای روزهایی که شدت ریزش زیاد خوب، شما باید به سراغ نوارهای بهداشتی خیلی بزرگ بروید، زیرا اندازه و قدرت جذب آنها برای شب ها نیز عالی است.

  1. ضخامت نوار بهداشتی

ضخامت نوار بهداشتی یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد. ضخامت نوار بهداشتی باید به اندازه ای باشد که ترشحات به خوبی جذب می شود کند و در عین حال کنار آمدن با کارهای روزانه را دشوار نمی کند. ضخامت نوار بهداشتی انتخابی شما باید بسته به میزان ترشحاتی که در طول سیکل دارید متفاوت باشد. مثلا اگر ترشح زیاد است باید از تامپون غلیظ تری استفاده کنید و در روزهای آخر که میزان ترشحات کم می شود از نوار بهداشتی نازک استفاده کنید. حالا نوار بهداشتی از خیلی نازک تا خیلی ضخیم در دسترس.

  1. بالدار شدن

یکی از مزایای نوار بهداشتی بالدار این است که جلوگیری از نشت ترشحات اطراف پد و لباس زیر کثیف. چسب های تعبیه شده در کناره های بال های نوار بهداشتی کاملا زیر لباس شما می چسبد و ترشحات را به وسط پد هدایت می کند. در نتیجه با استفاده از نوار بهداشتی بالدار، لباس زیر شما هرگز کثیف نمی شود و در حین انجام فعالیت های روزانه تکان نمی خورد.

  1. قابلیت جذب نوار بهداشتی

قابلیت جذب نوار بهداشتی یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. انتخاب مناسب لباس زیرتان را تمیز نگه می دارد و به شما احساس تمیزی و راحتی می دهد. می توانید برای روزهای مختلف پریود خود از پدهایی با قدرت جذب متفاوت استفاده کنید. به عنوان مثال از همه سبک ها برای روزهای آخر و از لنت هایی با جذب بالا در روزهای اول که خونریزی شدید است استفاده شود.

  1. نفوذ پذیری هوا

نوار بهداشتی باکیفیت همیشه به قابلیت عبور هوا برای جلوگیری از بوهای نامطبوع و عوارض ناخواسته در هنگام استفاده از پد توجه دارد. به دلیل رطوبت موجود در نوار بهداشتی در هنگام استفاده، در صورت عدم عبور هوا باعث می شود رشد باکتری و قارچ های بیماری زا باعث عفونت می شوند. همچنین توانایی ایجاد آلرژی همچنین افزایش توانایی عبور هوا باعث احساس خشکی می شود راحتی بیشتر در اختیار کاربر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: نوار بهداشتی یا تامپون کدام بهتر است؟

نوار بهداشتی ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را به شما تقدیم می کنیم

در حال حاضر در فروشگاه ها و داروخانه ها می توانید انواع نوار بهداشتی ایرانی را مشاهده کنید. برای اطمینان از کیفیت این نوار بهداشتی حتما برچسب آنها را مطالعه کرده و به سازنده آن توجه کنید.

محدوده قیمت نوار بهداشتی معمولاً واضح است، اما اگر با موارد ارزان روبرو شدید، هرگز بدون بررسی برچسب آنها را نخرید. در طول دوره قاعدگی، نوار بهداشتی با قسمتی از بدن شما که بسیار مستعد ابتلا به بیماری و عفونت است، در تماس است. بنابراین با خرید محصولات ارزان و بی کیفیت سلامت خود را به خطر نیندازید و همیشه از برندهای معروف استفاده کنید.

برخی از برندهای ایرانی با کیفیت در زیر ذکر شده است:

  1. پنبه خوب

این شرکت برای راحتی مصرف کنندگان نوار بهداشتی ضخیم و نازک را در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این نوار بهداشتی با جذب خوب آنها به راحتی می توانند در روزهای پریود به شما کمک کنند تا نگران لباس زیر کثیف نباشید و فعالیت های روزانه خود را با خیال راحت انجام دهید. لنت های با کیفیت از شرکت کاتن راز انواع روز و شب آنها در دسترس هستند و از الیاف با کیفیت و ساختار توری نرم ساخته شده اند.

  1. بانوی من

نوار بهداشتی مای لیدی یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران می باشد. این نوار بهداشتی در اندازه های متفاوت و برای استفاده در روز یا شب در طول دوره ها در جذب های مختلف می باشند. باشد که بانوی محصولات خود را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند. این نوار بهداشتی با محصولات متنوع خود تمامی سلیقه ها را برآورده می کند. با توجه به ترجیح و راحتی خود می توانید از نوارهای بهداشتی کلاسیک بنفش، سبز، صورتی یا انواع آبی، نارنجی یا فیروزه ای ماکسی مناسب برای پوست های حساس استفاده کنید.

نوار بهداشتی با کیفیت از کجا بخرم؟

نوار بهداشتی در انواع مختلف در فروشگاه های زنجیره ای، هایپرمارکت ها و داروخانه ها موجود است. پس از شناخت برند و ترجیحات شخصی، حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای خرید نوار بهداشتی با کیفیت حتما به برند آن توجه کنید و از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

سایت داروبوم این یکی از مکان هایی است که می توانید نوار بهداشتی انتخابی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

نتیجه

نوار بهداشتی یکی از محصولات بهداشتی مورد نیاز بانوان می باشد که توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شود. این نوار بهداشتی در سایزهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود می باشد. در ضخامت از خیلی نازک تا غلیظ برای جذب ترشحات ریز و درشت دوره دوره استفاده می شود. برای خرید این نوار بهداشتی حتما به برند و کیفیت آن ها توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید