اتفاق عجیبی در بازی استقلال افتاد

اتفاق عجیبی در بازی استقلال افتاد

کارآگاهان می گویند قاتل به صحنه جنایت بازمی گردد، اما فوتبالیست ها باید بگویند کسر امتیاز و تخلفات انضباطی به جایی که بوده اند برمی گردد! پس از برگرداندن 4 امتیاز به سپاهان و یک امتیاز به پرسپولیس، امروز کارت قرمز رضا عنایتی به شکلی باشکوه نتیجه معکوس داد و داور محترم بازی چند ثانیه پس از دادن کارت قرمز به سرمربی پیکان پشیمان شد و آقارضا در یک بازی بسیار به حضور خود ادامه داد. شیک و باوقار.در پایان مسابقه به داور خسته نباشید گفت!

راستش را بخواهید با قوانینی که در فوتبال ایران وجود دارد، اصلاً نباید از این چیزها تعجب کرد. اگر دیدید دوباره پشیمان شدند و 4 امتیاز از سپاهان کم کردند تعجب نکنید (طبیعتاً مثلاً از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز می گیرند نه سیخ می سوزد و نه سیخ).

در کل ما فوتبال شاد و پرنشاطی داریم به طوری که وقتی انسان یک بازی لیگ برتر را می بیند نیازی به رفتن به سینما و سریال های رضا عطاران، جواد عزتی و پیمان جمشیدی نمی بیند.

امتیاز می گیرند و دوباره پس می دهند، قانون را تعریف می کنند و بعد دوباره اهمیتی نمی دهند، کارت قرمز می دهند و دوباره پس می دهند، خنده دارترین چیز این است که حداقل در 20 مسابقه نیم فصل ما 100 درصد اشتباهات داوری داشت اما آقای افشاریان همچنان رئیس کمیسیون داوران است. و اگر آنها را حذف کنند، دوباره آنها را برمی گردانند!