اخطار پیشکسوت استقلال به نکونام

اخطار پیشکسوت استقلال به نکونام

ستار حمدانی بازیکن سابق استقلال درباره دیدار آینده این تیم مقابل نساجی در قائم شهر گفت: این دیدار هم مانند سایر دیدارهای لیگ برتر برای استقلال سخت است. این تیم بازی های آسانی در پیش ندارد به خصوص بازی های خارج از خانه که قطعا کار ما را در قائم شهر سخت می کند.

وی افزود: فاصله کم استقلال و پرسپولیس در بالای جدول شرایط را حساس‌تر کرده و باعث می‌شود استقلال به چیزی جز برد فکر کند، بدیهی است که با اضافه شدن روزبه‌چسمی و حردانی به بازیکن استقلال شرایط را رقم می‌زند. دفاع تیم برای این بازی بهتر خواهد شد، اما نباید درگیر اتفاقات عجیب و غریب باشیم.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: یک اشتباه فردی در چنین هفته هایی می تواند زحمات کل تیم را هدر دهد. بنابراین هشدار می‌دهم که با توجه به وضعیت شکننده استقلال در بالای جدول و فاصله یک امتیازی با پرسپولیس، هر بازیکن استقلال تا پایان فصل مسئول نتیجه هر بازی است. این بر عهده میلیون ها هوادار استقلال است که نتایج این تیم را تماشا می کنند.

شاگردان نساجی به سرمربی خود گفتند: با توجه به وضعیت بد نساجی در انتهای جدول و اختلاف امتیاز کم او با تیم های در خطر سقوط، او مطمئنا نمی تواند فقط دستش را بالا بیاورد و تسلیم استقلال شود. پس قطعا تمام تلاش خود را می کنند تا حداقل استقلال را متوقف کنند یا حتی با حمایت هواداران خانگی خود پیروز شوند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هواداران نساجی دوست ندارند فصل آینده تیمش را در لیگ پایین ببینند به همین دلیل قطعا مقابل استقلال به شدت از تیم خود حمایت می کنند که البته می تواند به استقلالی ها کمک کند. چون بچه های استقلال عادت دارند جلوی تماشاگر بازی کنند. اگر بتوانیم زودتر به نساسی گل بزنیم، قطعا می توانیم این بازی را ببریم.