آخرین اخطار فیفا به استقلال رسید

باشگاه استقلال در ماه های اخیر به شدت درگیر پرداخت مبلغ باقیمانده قرارداد آندره آ استراماچونی به دنبال شکایت سرمربی ایتالیایی بوده و پس از شکست مذاکرات و واریز نشدن مبلغ مشخص شده به حساب وی، اکنون فیفا آخرین اخطار را به آبی ها داده است. در مورد عواقب این شغل

بر این اساس باشگاه استقلال تا مهلت قانونی (20 فروردین 1402) فرصت دارد مطالبات استراماهونی را پرداخت کند در غیر این صورت طبق تصمیم فیفا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی علاوه بر کمیته انضباطی فیفا که تشریح شد، در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در حال رصد است و باشگاه استقلال تا 20 فروردین ماه مهلت دارد مطالبات سرمربی سابق خود را به ترتیب پرداخت کند. برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا.

آخرین اخطار فیفا به استقلال رسید

باشگاه استقلال باید مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان به استراماچونی بپردازد و با وجود اینکه علی فتح الله زاده ابراز امیدواری کرد تا 7 اسفند 1401 بتوانند با این مربی ایتالیایی تسویه حساب کنند اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه فیفا اخطار نهایی را به این ایرانی داد. باشگاه.دادن

مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که با کمک دولتی و ارز نیمایی بتوانند بدهی سنگین آندره آ استراماچونی را پرداخت کنند اما ظاهرا این اتفاق نیفتاده است و این باشگاه در آستانه یک اتفاق تلخ قرار گرفته و محروم خواهد شد. و جریمه شد.

اگر باشگاه استقلال نتواند مبلغ تعیین شده برای بدهی استراماهونی را در 8 روز باقی مانده پرداخت کند، پنجره نقل و انتقالات آینده آنها در تابستان 1402 بسته می شود، مجوز حرفه ای آنها با مشکل مواجه می شود و نمی توانند در فصل آینده بازی کنند. لیگ قهرمانان آسیا سهمیه مستقیم دریافت کرده اند، حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید