اخطار شدید ساپینتو به دو ستاره استقلال در آستانه دربی برگشت.

اخطار شدید ساپینتو به دو ستاره استقلال در آستانه دربی برگشت.

اگرچه تیم استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کرد، اما به گفته کارشناسان و تحلیلگران فوتبال این تیم می توانست با گل های بیشتری زمین را ترک کند. موضوعی که البته از چشم تیزبین سرمربی استقلال دور نماند.

ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک با اشاره به موقعیت های از دست رفته محبی و مطهری در نیمه دوم گفت: متأسفانه موقعیت های خود را از دست دادیم و اگر قدر آنها را می دانستیم حتماً این موقعیت ها را داشتیم. تا با گل های بیشتری زمین را ترک کند. اختلاف برد استقلال و آلومینیوم اراک یک گل بود اما اختلاف سطح برتری تیم من بیش از یک گل بود.

او با مرور دوباره آن صحبت‌ها در آستانه بازی برگشت دربی و همچنین تعویض‌های ساپینتو در نیمه دوم، گفت که از عملکرد محبی و مطهری کاملا راضی نیست و شاید انتظار داشت بازیکنانش نزدیک باشند. به سمت دروازه و در موقعیتی که با دروازه بان تک به تک شدند و با دقت بیشتری توپ را زدند.

این سخنان در حالی مطرح شد که هواداران استقلال می دانند که تیمشان باید در سومین روز اردیبهشت ماه در یکی از حساس ترین دیدارهای دور برگشت به مصاف پرسپولیس برود. بازی ای که این بار در واقع شش امتیازی است و می تواند تاثیر بسزایی در قهرمانی نهایی استقلال در این فصل داشته باشد.

ساپینتو می داند که از دست دادن چنین موقعیت هایی در دربی می تواند به قیمت جام حذفی تیمش تمام شود، به همین دلیل در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد و به بازیکنان اصلی هجومی خود هشدار داد که باید قدر این موقعیت ها را بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید