اراضی شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی نیاز به پایش دارد

رئیس کل دادگستری استان؛

رئیس قاضی آذربایجان شرقی با اشاره به بروز برخی مشکلات در واگذاری زمین در شهرک های صنعتی و باقی مانده اراضی حل نشده، گفت: اراضی واگذار شده در این مناطق نیازمند نظارت دقیق است.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

موسی خلیل اللهی نظارت بر مالکان در شهرهای صنعتی استان را ضروری خواند و افزود: واگذاری زمین به تولیدکنندگان واقعی باید در راستای جهش تولید با مشارکت مردم پیگیری شود.

وی وظیفه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی را تامین زیرساخت ها و آماده سازی زمین برای واحدهای تولیدی عنوان کرد و یادآور شد: اما به نظر می رسد مالکان برخی از واحدها با وجود تخصیص زمین اقدام به ایجاد واحد نمی کنند و البته برخی واحدها شاید. به دلایل معقولی که هنوز برای فعالیت تکمیل نشده اند.

خلیل الهی گفت: وزارت دادگستری استان برای اجرای سیاست های مقاومت در برابر اقتصاد تمام تلاش خود را برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در سال جاری به کار خواهد گرفت.

بابک محبوب علیلو دادستان مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته از تعطیلی 90 واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری شد، ادامه داد: 47 واحد تولیدی که تعطیل یا نیمه تعطیل شدند نیز با اقدامات مناسب انجام شد. به چرخه تولید بازگشت.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها