ارزیابی معلمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چیست؟

ارزیابی معلمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چیست؟

رضا مراد صحرایی نوشت: دولت سیزدهم مردم با اجرای رتبه بندی گام بلندی در تحول نظام آموزشی و حمایت از معیشت معلمان برداشته است. اعضای محترم کمیسیون آموزش و پرورش شورای اسلامی همواره در این راه همراه معلمان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه البته بخش هایی از قوانین رتبه بندی نیاز به اصلاح داشت، ادامه داد: مثلا معلمی که به مناطق محروم و توسعه نیافته می رود و آینده بچه های این کشور را می سازد، کارش قابل مقایسه با کسی نیست. غیره.. نباید با این گونه مقالات و محصولات علمی سنجیده شود. او انسان سازی می کند و کار او را نمی توان با چنین معیارهایی سنجید.

کاندیدای پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در خصوص رتبه بندی معلمان معتقدم پس از طی مراحل رتبه بندی و رسیدگی به ایرادات، آیین نامه آن با رسالت واقعی معلمان اصلاح شود و حتی در صورت لزوم قانون اصلاح شود. پس از این اجرا بر اساس نقاط ضعفی که به دست آمده باید با کمک مجلس و کمیسیون آموزش بررسی شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صحرایی با محمدباقر کلیباف – رئیس شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کرد. صحرایی در این نشست برنامه های خود را برای ارتقای نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

برنامه های میدانی با محوریت دغدغه ها و بیانات مقام معظم رهبری، اجرای سند تحول بنیادین، اعتلا و تعالی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران، توجه به اهمیت و جایگاه مدرسه، معلم، خانواده. ، دانش آموز و غیره. به طور کلی ارائه شد و به طور کامل مورد توجه ریاست مجلس قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید