ازبکستان تغییرات زیادی دارد و بازی سختی مقابل آنها داریم/ فوتسال بانوان ایران سابقه طولانی دارد

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802115

بازیکنان از نظر روحی و جسمی آماده هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشور به ما گفت: فوتسال و فوتبال بانوان ایران قدمت زیادی دارد و در این سال ها رشد زیادی داشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان پیش از دیدار با ازبکستان در مسابقات کافه گفت: امیدوارم در اولین دیدار مقابل تیم ازبکستان که تیم بسیار قدرتمندی است عملکرد خوبی داشته باشیم. شناخت نسبی نسبت به این تیم داریم اما این تیم هم مانند سایر تیم ها تغییرات زیادی کرده و کیفیت بازیکنانش بالا رفته و به همین دلیل مسابقه سختی داریم.

وی ادامه داد: ایران 2 سال است که به دلیل شرایط کوئید اردوی تدارکاتی نداشته است اما لیگ بسیار خوبی داریم که یکی از بهترین مسابقات قهرمانی آسیاست و بازیکنان زیادی را از لیگ به تیم ملی دعوت کرده ایم. . من معتقدم که تمام جام هایی که تاکنون کسب کرده ایم، نتیجه لیگ است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان تاکید کرد: ورزشکاران از نظر روحی و جسمی آماده هستند. انگیزه زیادی داریم و امیدوارم در اولین گام یعنی بازی با تیم ازبکستان خوب عمل کنیم.

وی در پایان گفت: فوتسال و فوتبال بانوان ایران قدمت زیادی دارد و در این سال ها رشد زیادی داشته ایم. اکنون به جایی رسیده ایم که حمایت های بسیار خوبی از سوی فدراسیون صورت می گیرد. فوتسال بانوان همیشه حرفی برای گفتن دارد و امیدوارم برای جام ملت های آسیا آماده شویم و موفق شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید