تیم ملی فوتسال بانوان دستخوش تغییرات اساسی شد و به جوانان روی آورد/ نیازمند اردوها و برنامه ریزی های مدون هستیم

ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799617

ادامه حمایت از فدراسیون فوتبال؛

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تیم ملی فوتسال بانوان در این دوره دستخوش تغییرات اساسی شده و به جوانان روی آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان درباره حضور مسئولان فوتبال کشور در اردوی تیمش گفت: روز گذشته عزیزی هادم جلسه کوتاهی با کادرفنی برگزار کرد. بازیکن شدند. رئیس فدراسیون اعلام کرد که برای روند رو به رشد و موفقیت تیم ملی فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نکرده و این تیم مورد حمایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: به گفته عزیزی هادم باید شرایط مساعدی برای تیم ملی فوتسال بانوان فراهم شود تا پس از دو بار کسب عنوان قهرمانی در آسیا، از تیم ملی حمایت و زمینه موفقیت را فراهم کند.

سلیمانی با اشاره به حضور شهره موسوی در تیم ملی فوتسال گفت: پس از صحبت با کادرفنی، رئیس کمیته بانوان دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و اعلام کرد که این تیم مورد حمایت کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال قرار گرفته و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در زمینه های آینده تیم ملی فوتسال یکی از اولویت های ما و فدراسیون فوتبال است. امیدوارم تلاش جمعی همه ما باعث افتخار مجدد تیم ملی فوتسال در عرصه بین المللی شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره پایان اردوی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: امشب اردوی تیم ملی به پایان رسید. برای رسیدن به ترکیب و آرنج کامل باید بلبرینگ های سازمان یافته داشته باشیم. دو کمپ تمرینی برای بازدید در کافه وجود دارد که هرکدام 3 روز به طول می انجامد، اما به دلیل زمان کم اردوها نیاز به شناخت بازیکنان از سوی کادر فنی کافی نیست، بلکه سعی می کنیم بهترین نتایج و عملکرد را داشته باشیم. .

وی در پایان گفت: تیم ملی فوتسال دستخوش تغییرات اساسی شده و به جوانان روی آورده است. به همین دلیل برای رسیدن به تیم اصلی و تیمی که بتواند دو بار از عنوان قهرمانی دفاع کند به زمان نیاز داریم. کار سختی در پیش داریم، اما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. از حضور مسئولان فدراسیون در اردوی بانوان تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید