استقلال یا پرسپولیس؟ شایسته ترین تیم برای قهرمانی

استقلال یا پرسپولیس؟  شایسته ترین تیم برای قهرمانی

محمد نوری پیشکسوت باشگاه نسبت به شرایط این تیم ابراز امیدواری کرد و معتقد است که تکلیف قهرمانی بر عهده آبی ها خواهد بود و نتایج پرسپولیس نباید برای آنها مهم باشد.

نوری به همراه هم تیمی های سابقش دربی پیشکسوتان را برگزار کرد و گفت: همیشه کری داریم، لیگ جوان، امید و پیشکسوت کم دارد. کری همیشه می‌خواند و به قول خودشان لذت این بازی خواندن کری است، البته با توجه به اینکه تعداد پیشکسوتان ما بیشتر از 55 تا 70 سال است. ما مشتاقانه منتظر جمع شدن هستیم و امیدواریم دوباره این اتفاق بیفتد.

پیشکسوت استقلال درباره حضور هلدینگ خلیج فارس در این تیم گفت: با توجه به مشکلات مالی که همیشه گریبان گیر استقلال بوده است، همه از کمک های هلدینگ خلیج فارس تعجب کردند، استقلال تیم بزرگی است و نباید به این مشکلات کشیده شود. مشکلات مالی، امیدوارم این هلدینگ بتواند مشکلات مالی را حل کند و بازیکنان خوبی برای آسیا به دست آورد.

وی ادامه داد: مدیرعامل قبلی به نکونام کمک نکرد و بازیکن نگرفت، نیمکت استقلال واقعا خالی است، امیدوارم در فصل جدید هلدینگ خلیج فارس همانطور که قول داده بود تیمی منسجم و قدرتمند را برای حضور در مسابقات آماده کند. مسابقات.

نوری در پایان درباره رقابت های قهرمانی گفت: فکر می کنم تنور لیگ داغ بماند، استقلال و پرسپولیس با قدرت به دنبال ادامه بازی هستند اما قهرمانی در دست ماست و اگر لغزش کنیم قهرمانی. به دردسر خواهد افتاد، اما فکر می‌کنم سه بازی برد و قهرمان شد، فکر می‌کنم نساجی حریف قدرتمندی است و بازی مقابل آنها در ورزشگاه وحشتناکی که دارند سخت خواهد بود، با احترام به همه تیم‌ها، استقلال فکر می‌کنم. شایسته قهرمانی است و باید قهرمان شود.